Jump to content

Idols 4!


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    10

  • Froop

    5

  • D-Square

    3

  • Fantomican30

    3

  • 3 maanden later...
Nikki heeft Idols 4 gewonnen! :dans:

Verdomme, heb ik het gemist, verklap je het weer. Zet het in vervolg in een spoiler. :duh:

Dit is mijn topic dus ik zet hier neer wat ik wil.. :ch:

Dus als ik een topic maak, mag ik er ook zomaar neerzetten dat jij bijvoorbeeld aan zoöfilie doet?

Bewerkt: door Froop
Link to comment
Delen op andere websites

Nikki heeft Idols 4 gewonnen! :dans:

Verdomme, heb ik het gemist, verklap je het weer. Zet het in vervolg in een spoiler. :duh:

Dit is mijn topic dus ik zet hier neer wat ik wil.. :ch:

Dus als ik een topic maak, mag ik er ook zomaar neerzetten dat jij bijvoorbeeld aan zoöfilie doet?

Naha, GrandTheftTwanO doet aan zoöfilie.

Link to comment
Delen op andere websites

Nikki heeft Idols 4 gewonnen! :dans:

Verdomme, heb ik het gemist, verklap je het weer. Zet het in vervolg in een spoiler. :duh:

Dit is mijn topic dus ik zet hier neer wat ik wil.. :ch:

Dus als ik een topic maak, mag ik er ook zomaar neerzetten dat jij bijvoorbeeld aan zoöfilie doet?

Gaan we nu weer een discussie voeren? Hier heb ik nu hellemaal geen zin in. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat ik dat idiote programma Idols volg, maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat die blondine gewonnen heeft.

Don't get me wrong, ik ben geen racist, maar die andere.. Dat kapsel.. Like.. Ftw?!

Link to comment
Delen op andere websites

@GTTO

Gast, je kan dat beter spoileren. Iedere gast die het boeiend vind en het topic inloopt weet het in 1 keer. Ik veeg er m'n anus mee af maar je hebt mensen die dat niet leuk vinden. Ik snap ook niet dat mensen per sé een voetbalwedstrijduitslag niet willen horen maar zo zijn die mensen nou eenmaal dus respecteer dat alsjeblieft!

Bewerkt: door Fantomican30
Link to comment
Delen op andere websites

@GTTO

Gast, je kan dat beter spoileren. Iedere gast die het boeiend vind en het topic inloopt weet het in 1 keer. Ik veeg er m'n anus mee af maar je hebt mensen die dat niet leuk vinden. Ik snap ook niet dat mensen per sé een voetbalwedstrijduitslag niet willen horen maar zo zijn die mensen nou eenmaal dus respecteer dat alsjeblieft!

Wat maakt het nou uit als je het nieuws perongeluk op je startpagina leest of hier in dit topic.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...