Steel Dogg Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ja, gisteren is Dordrecht geweest. Volgende week zenden ze Amersfoort uit . Was eigenlijk wel interessant, Idols. Gordon maakt zo zijn opmerkingen Zoals altijd was Idols weer grappig Reageren
Wesley Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Idols boeit me eerlijk gezegt niet zoveel meer. Ik heb wel een tijdje naar "So you Wannabe a popstar" gekeken, en dat vond ik véél beter dan Idols. Reageren
Limbolander Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 eerste rondes zijn altijd wel lachen vooral met die Gordon is het wel grappig maar als die voorbij zijn heb ik ook al geen zin meer om te kijken. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Sommige mensen zetten hun eigen echt voor schut. Ik kijk altijd wel want ik vind zelf zingen/rappen ook wel leuk. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Nikki heeft Idols 4 gewonnen! Reageren
Froop Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Nikki heeft Idols 4 gewonnen! Verdomme, heb ik het gemist, verklap je het weer. Zet het in vervolg in een spoiler. Bewerkt: 1 maart 2008 door Froop Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Nikki heeft Idols 4 gewonnen! Verdomme, heb ik het gemist, verklap je het weer. Zet het in vervolg in een spoiler. Dit is mijn topic dus ik zet hier neer wat ik wil.. Reageren
Jay; Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Het is de eerste keer dat ik Idols niet gevolgd heb. Wel heb ik een stukje gezien waarin de 2 kandidaten zongen en ik vond Nikki inderdaad beter. Reageren
Froop Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) Nikki heeft Idols 4 gewonnen! Verdomme, heb ik het gemist, verklap je het weer. Zet het in vervolg in een spoiler. Dit is mijn topic dus ik zet hier neer wat ik wil.. Dus als ik een topic maak, mag ik er ook zomaar neerzetten dat jij bijvoorbeeld aan zoöfilie doet? Bewerkt: 1 maart 2008 door Froop Reageren
D-Square Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Nikki heeft Idols 4 gewonnen! Verdomme, heb ik het gemist, verklap je het weer. Zet het in vervolg in een spoiler. Dit is mijn topic dus ik zet hier neer wat ik wil.. Dus als ik een topic maak, mag ik er ook zomaar neerzetten dat jij bijvoorbeeld aan zoöfilie doet? Naha, GrandTheftTwanO doet aan zoöfilie. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Nikki heeft Idols 4 gewonnen! Verdomme, heb ik het gemist, verklap je het weer. Zet het in vervolg in een spoiler. Dit is mijn topic dus ik zet hier neer wat ik wil.. Dus als ik een topic maak, mag ik er ook zomaar neerzetten dat jij bijvoorbeeld aan zoöfilie doet? Gaan we nu weer een discussie voeren? Hier heb ik nu hellemaal geen zin in. Reageren
D-Square Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Niet dat ik dat idiote programma Idols volg, maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat die blondine gewonnen heeft. Don't get me wrong, ik ben geen racist, maar die andere.. Dat kapsel.. Like.. Ftw?! Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) @GTTO Gast, je kan dat beter spoileren. Iedere gast die het boeiend vind en het topic inloopt weet het in 1 keer. Ik veeg er m'n anus mee af maar je hebt mensen die dat niet leuk vinden. Ik snap ook niet dat mensen per sé een voetbalwedstrijduitslag niet willen horen maar zo zijn die mensen nou eenmaal dus respecteer dat alsjeblieft! Bewerkt: 1 maart 2008 door Fantomican30 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 @GTTOGast, je kan dat beter spoileren. Iedere gast die het boeiend vind en het topic inloopt weet het in 1 keer. Ik veeg er m'n anus mee af maar je hebt mensen die dat niet leuk vinden. Ik snap ook niet dat mensen per sé een voetbalwedstrijduitslag niet willen horen maar zo zijn die mensen nou eenmaal dus respecteer dat alsjeblieft! Wat maakt het nou uit als je het nieuws perongeluk op je startpagina leest of hier in dit topic.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.