Froop Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 @GTTOGast, je kan dat beter spoileren. Iedere gast die het boeiend vind en het topic inloopt weet het in 1 keer. Ik veeg er m'n anus mee af maar je hebt mensen die dat niet leuk vinden. Ik snap ook niet dat mensen per sé een voetbalwedstrijduitslag niet willen horen maar zo zijn die mensen nou eenmaal dus respecteer dat alsjeblieft! Wat maakt het nou uit als je het nieuws perongeluk op je startpagina leest of hier in dit topic.. Of mensen kijken het wat later omdat ze het opgenomen hebben. Clever thinking? Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 @GTTOGast, je kan dat beter spoileren. Iedere gast die het boeiend vind en het topic inloopt weet het in 1 keer. Ik veeg er m'n anus mee af maar je hebt mensen die dat niet leuk vinden. Ik snap ook niet dat mensen per sé een voetbalwedstrijduitslag niet willen horen maar zo zijn die mensen nou eenmaal dus respecteer dat alsjeblieft! Wat maakt het nou uit als je het nieuws perongeluk op je startpagina leest of hier in dit topic.. Mensen hebben ook Bush als president gekozen, en zo hebben we wel meer minpunten. Reageren
D-Square Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Mijn startpagina is Mijn Postbank.nl... Niet dat dat ook maar 1 klein deel toevoegd aan dit hele onderwerp.. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 @GTTOGast, je kan dat beter spoileren. Iedere gast die het boeiend vind en het topic inloopt weet het in 1 keer. Ik veeg er m'n anus mee af maar je hebt mensen die dat niet leuk vinden. Ik snap ook niet dat mensen per sé een voetbalwedstrijduitslag niet willen horen maar zo zijn die mensen nou eenmaal dus respecteer dat alsjeblieft! Wat maakt het nou uit als je het nieuws perongeluk op je startpagina leest of hier in dit topic.. Of mensen kijken het wat later omdat ze het opgenomen hebben. Clever thinking? Moet je maar niet op het web gaan surfen, dan kun je het niet ontkomen.. Inplaats van mij de schuld geven terwijl jij zelf naar dit onderwerp kijk. Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Nikki heeft Idols 4 gewonnen en Nathalie een uitstekende tweede! Allebei vond ik ze echt waanzinnig goed en eindelijk een gevoel waarbij je kan zeggen; deze finalisten en winnaars maken hun droom ook waar in plaats van al die andere idols winnaars waar je nooit meer iets van hoort. Ik ben niet zo'n muziek koper, maar misschien koop ik van hun wel een singel of cd. Reageren
Froop Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 @GTTOGast, je kan dat beter spoileren. Iedere gast die het boeiend vind en het topic inloopt weet het in 1 keer. Ik veeg er m'n anus mee af maar je hebt mensen die dat niet leuk vinden. Ik snap ook niet dat mensen per sé een voetbalwedstrijduitslag niet willen horen maar zo zijn die mensen nou eenmaal dus respecteer dat alsjeblieft! Wat maakt het nou uit als je het nieuws perongeluk op je startpagina leest of hier in dit topic.. Of mensen kijken het wat later omdat ze het opgenomen hebben. Clever thinking? Moet je maar niet op het web gaan surfen, dan kun je het niet ontkomen.. Inplaats van mij de schuld geven terwijl jij zelf naar dit onderwerp kijk. Ik geef je ook de schuld, want jij plaatst het. Met nadenken kan je er ook achter komen dat mensen het nog niet weten terwijl ze nog iets in dit topic willen bekijken. Op bijvoorbeeld fok.nl staat het ook niet, terwijl dat mijn startpagina is. Hoezo ik ontkom er niet aan? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 @GTTOGast, je kan dat beter spoileren. Iedere gast die het boeiend vind en het topic inloopt weet het in 1 keer. Ik veeg er m'n anus mee af maar je hebt mensen die dat niet leuk vinden. Ik snap ook niet dat mensen per sé een voetbalwedstrijduitslag niet willen horen maar zo zijn die mensen nou eenmaal dus respecteer dat alsjeblieft! Wat maakt het nou uit als je het nieuws perongeluk op je startpagina leest of hier in dit topic.. Of mensen kijken het wat later omdat ze het opgenomen hebben. Clever thinking? Moet je maar niet op het web gaan surfen, dan kun je het niet ontkomen.. Inplaats van mij de schuld geven terwijl jij zelf naar dit onderwerp kijk. Ik geef je ook de schuld, want jij plaatst het. Met nadenken kan je er ook achter komen dat mensen het nog niet weten terwijl ze nog iets in dit topic willen bekijken. Op bijvoorbeeld fok.nl staat het ook niet, terwijl dat mijn startpagina is. Hoezo ik ontkom er niet aan? Omdat het meestal al snel op internet word gezet, dan moet je eigenlijk wel weten. Maar wat maakt het uit? Morgen lees je de krant daar staat het duidelijk in, heb je het zeker nog niet terug gekeken. PS: Als je je op MSN aanmeld komt er MSN vandaag daar staat het ook zeker in. Dat had je net zo goed kunnen zien als hier in dit topic van idols.. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 @GTTOGast, je kan dat beter spoileren. Iedere gast die het boeiend vind en het topic inloopt weet het in 1 keer. Ik veeg er m'n anus mee af maar je hebt mensen die dat niet leuk vinden. Ik snap ook niet dat mensen per sé een voetbalwedstrijduitslag niet willen horen maar zo zijn die mensen nou eenmaal dus respecteer dat alsjeblieft! Wat maakt het nou uit als je het nieuws perongeluk op je startpagina leest of hier in dit topic.. Of mensen kijken het wat later omdat ze het opgenomen hebben. Clever thinking? Moet je maar niet op het web gaan surfen, dan kun je het niet ontkomen.. Inplaats van mij de schuld geven terwijl jij zelf naar dit onderwerp kijk. Ik geef je ook de schuld, want jij plaatst het. Met nadenken kan je er ook achter komen dat mensen het nog niet weten terwijl ze nog iets in dit topic willen bekijken. Op bijvoorbeeld fok.nl staat het ook niet, terwijl dat mijn startpagina is. Hoezo ik ontkom er niet aan? Denk je echt dat je er aan ontkomen kunt? MSN, internet, tv overal wordt je met dat waardeloos programma geconfronteerd, lees je het niet hier dan lees/hoor/zie je het wel bij het nieuws.. Daarnaast vind ik het nogal hypocriet om GrandTheftTwanO de schuld te geven, jij kijkt toch in een idols topic, vind je het gek dat er iets staat over de finale van idols.. Maargoed over 2 maanden is iedereen die Nikki toch al vergeten, ze kan misschien wel zingen maar ze heeft niet de uitstraling van een superster, ik zie haar iig nog niet op de VMA's of EMA's staan.. Reageren
Froop Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 PS: Als je je op MSN aanmeld komt er MSN vandaag daar staat het ook zeker in.Dat had je net zo goed kunnen zien als hier in dit topic van idols.. Iets met de irritatiefactor van MSN Vandaag die uitgezet kan worden.. Denk je echt dat je er aan ontkomen kunt? Ja. Daarnaast vind ik het nogal hypocriet om GrandTheftTwanO de schuld te geven, jij kijkt toch in een idols topic, vind je het gek dat er iets staat over de finale van idols.. Men kan nadenken en rekening houden. Reageren
K.O. Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (...)Ik ben niet zo'n muziek koper, maar misschien koop ik van hun wel een singel of cd. Ik ben ook meer een downloader, maar zelfs dat ga ik in dit geval niet doen. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (...)Ik ben niet zo'n muziek koper, maar misschien koop ik van hun wel een singel of cd. Ik ben ook meer een downloader, maar zelfs dat ga ik in dit geval niet doen. Helemaal gelijk, zonde van die 4 MB harde schijfruimte. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Maargoed over 2 maanden is iedereen die Nikki toch al vergeten, ze kan misschien wel zingen maar ze heeft niet de uitstraling van een superster, ik zie haar iig nog niet op de VMA's of EMA's staan.. Ach, al had ze dat wel... Welke Idols-ster heeft het nou ver geschopt? De enige waar je soms nog wat van hoort is Jim, omdat die regelmatig mee doet aan een musical Van alle deelnemers is Roger (Idols 1) uiteindelijk nog het meest populair geweest met zijn band Intwine, hoewel die nu ook een beetje verdwenen zijn. Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Ontopic. Ik keek alleen de eerste Idols. De tweede volgde ik met een half oor, maar die vond ik zo nep dat ik ermee gekapt ben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.