Boris H. Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Goeienavond, Ik heb nu al een korte tijd vista en het is allemaal prima. Ik heb alleen een probleem met sa-mp. sa-mp zelf loopt als een zonnetje(met alle settins maximaal) maar bij het afsluiten van de serverbrowser krijg ik meermalen een foutmelding waarin het volgende staat. Acces violation at 0000001B. Read of adress 0000001B. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Of is er misschien een patch voor? Alvast bedankt, Groetjes, Boris H. Reageren
Legenderion Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Vista? ik heb gelukkig net optijd een pc met XP gekocht jaartje terug. Reageren
Boris H. Geplaatst: 11 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Vista? ik heb gelukkig net optijd een pc met XP gekocht jaartje terug. Dit probleem is niet onoverkomenlijk hoor. Ik draai sa-mp zelf als een zonnetje. Verder is dit probleem niet heel erg aangezien je met taakbeheer die dingen kan afsluiten maar ik wil het wel graag netjes hebben. Het is toch weer lastig. Ik hoop dat iemand iets weet! Boris H. Reageren
Sandra Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb het ook: Het is helaas niet te voorkomen. Oplossing: zodra die popup's verscheinen, enter ingedrukt houden totdat ze weg zijn. Bewerkt: 11 oktober 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.