aron24 Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Weet iemand wat precies een grenshoek is? Ik heb morgen een toets, maar ik weet niet wat een grenshoek is. Reageren
JJ-B Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Weet iemand wat precies een grenshoek is? Ik heb morgen een toets, maar ik weet niet wat een grenshoek is. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 11 februari 2015 Rapport Geplaatst: 11 februari 2015 Bam, jonge! Ik had gisterochtend rond 10:30 m'n S.O en repetitiecijfer ontvangen, en ik was toen best wel blij met m'n 7.6 en 7.5. 'T ging voornamelijk over seksualiteit, blijkbaar was ik daar ervaren genoeg voor.... Maar de meeste klasgenoten hadden namelijk ook veel voldoendes, er waren wel enkelen die een onvoldoende hadden. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 11 februari 2015 Rapport Geplaatst: 11 februari 2015 (bewerkt) Sinds wanneer wordt er seksualiteit behandeld bij natuur-scheikunde? Bewerkt: 11 februari 2015 door KaiSkillzz Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 11 februari 2015 Rapport Geplaatst: 11 februari 2015 Dat is een moeilijke vraag die je nu stelt.... Eerlijk gezegd heb ik geen flauw benul sinds wanneer dat wordt behandeld Het meest voorliggende optie is, dat ik die vraag aan m'n docent kan stellen. Reageren
super_senne Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Dichtheid. Ik snap niet hoe je dichtheid uitrekent en heb er morgen een toets over kan iemand helpen? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 (bewerkt) De dichtheid, uitgedrukt door de griekse letter 'Rho' (P), kun je berekenen door de massa te delen door het volume. Het volume is de inhoud van een voorwerp en de massa is het gewicht, uitgedrukt in kilo's. Om vervolgens de massa te berekenen, moet je de dichtheid en het volume weten. De formule daarvoor is ' m=PxV'. En de formule om het volume te berekenen is 'V=m/P'. Bewerkt: 5 maart 2015 door GuitarGuy666 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Overigens druk je dichtheid uit in kg/m3, en volume logischerwijs in m3. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Wij hebben daar een boekje voor, waar het grootste gedeelte van de formules en handige dingen instaan, die we ook bij het examen en toetsen mogen gebruiken. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Wij hebben daar een boekje voor, waar het grootste gedeelte van de formules en handige dingen instaan, die we ook bij het examen en toetsen mogen gebruiken. Binas. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Ik moet morgen een verslag inleveren en eigenlijk zijn al mn vragen wel gelukt behalve deze... Bij eht tweede plaatje kan ik gewoon niks vinden over vraag "B" En bij de eerste vraag :A" Thx!! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Voor de eerste: bij vergisting ontstaat CO2, een gas. Je ziet het gas wel uit de vloeistof ontsnappen in de vorm van bellen, dus dan zou er sprake zijn van vergisting. Zou niet weten wat ze anders bedoelen. Voor de tweede: zie http://www.betavak.nl/biologie/organel.htm Met die site zou je het wel moeten redden, denk ik. Reageren
thebig Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Wow, ik heb de werking van een cel al oneindig veel keren moeten leren, maar nog nooit is de vergelijking gemaakt met een fabriek Zeer makkelijke vraag, maar als je er zo'n idiote vergelijkingen bijhaalt, is het inderdaad verwarrend. Ik neem aan dat die buis in figuur A bovenaan wordt afgesloten? In dat geval worden de gassen geproduceerd bij vergisting opgestapeld in die buis, waardoor het water in de buis naar buiten wordt gedrukt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Wow, ik heb de werking van een cel al oneindig veel keren moeten leren, maar nog nooit is de vergelijking gemaakt met een fabriek Zeer makkelijke vraag, maar als je er zo'n idiote vergelijkingen bijhaalt, is het inderdaad verwarrend. Ik had precies hetzelfde Een stuk of drie zijn vrij duidelijk, de rest is nogal verwarrend. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.