Cabyon Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 En dan weer het risico lopen op kritiek, aangezien ik dat vorige week ook had. Ik had het blaadje toen wel, maar ik kon het allemaal niet onthouden... Heeft er niet iemand een blaadje die hij/zij kan scannen en dat ik dan kijk of het de goede is? Want ik weet ongeveer wat het voor een moet zijn. Het moet er gewoon een zijn met de algemene plaatsen... Weet je wat je vraagt gewoon onmogelijk is? *kuch* Even googlen op ''Topo Oost-Nederland'': Klik Volgens mij google jij niet óf niet goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 En ook hier is de Grote Bosatlas een vriend ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 En dan weer het risico lopen op kritiek, aangezien ik dat vorige week ook had. Ik had het blaadje toen wel, maar ik kon het allemaal niet onthouden... Heeft er niet iemand een blaadje die hij/zij kan scannen en dat ik dan kijk of het de goede is? Want ik weet ongeveer wat het voor een moet zijn. Het moet er gewoon een zijn met de algemene plaatsen... Weet je wat je vraagt gewoon onmogelijk is? *kuch* Even googlen op ''Topo Oost-Nederland'': Klik Volgens mij google jij niet óf niet goed. Ik heb niet alles doorgezocht ofzo. @Hierboven: Toevallig heb ik dit niet thuis... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 Hij zal toch gewoon een beetje de steden Nijmegen, Arnhem, Apeldoorn, Enschede enz gaan vragen. Dan kan je gewoon Google Maps gebruiken ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 Laat maar. Ik heb die uit de link en uitgeprint. Ik gebruik die nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 Weet wel dat die van de basisschool is, en dus waarschijnlijk niet gelijk zal zijn aan het SO wat jij hebt. Maarja, het is jouw onvoldoende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.