Oosterse-Gang Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 Ik heb op school levensbeschouwing geen zak aan maar sta er wel goed voor een 8 of 9 ofzo:p gewoon een beetje opletten en toe passen:P. Gaat over Jodendom en dat soort scheit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laverd3 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 ik vind dat je niet zo grof moet doen oosterse gang, misschien is er straks een jood die dat van jouw leest. beetje respect voor anderen graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Trix- Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2008 ik ben best goed in handvaardigheid bij ons noemt het pvho praktisch vak hout bij ons op school heb je metaal en elektriciteit en hout en bouw (dat doe ik heel leuk echt een aanrader in belgie toch en dan krijg je er technisch tekenen bij heel leuk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.