JeFoRcE Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Freestyle Size design: Freestyle Render: Freestyle Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: ? Opmerking: - Wie wil tegen mij een battle ? ( wordt mijn eerste ) Bewerkt: 13 oktober 2007 door RonaldVC
Lord of War Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Mag ik? Lang geleden dat ik nog gebattled heb. Dit is de mijne; Alvast veel succes!
JeFoRcE Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Ja is goed Lord Of War: JeFoRcE: Jij ook veel succes Bewerkt: 12 oktober 2007 door JeFoRcE
AreZzo Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Mijn stem gaat naar Lord of War. Die van JeFoRcE valt wel mee, alleen snap ik de achtergrond niet?? ofwel zie ik het niet maar ik vind het niet echt bij de render passen. Maar je naam + effecten zijn mooi Die van LoW vind ik beter omdat de kleuren goed bij de blauwe tinten van de schoen passen, zijn tekst mooi gedaan is en zo'n schoensigntature zie je natuurlijk niet elke dag . Mooi gedaan man Beide succes met de battle
Rullez Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Lord Of War: Een erg mooi en orgineel idee. Verder heb je mooie effecten en kleuren gebruikt. Dit maakt het een echte topper. 90% JeFoRcE: En tja wta zal ik hier is neerzetten... Je hebt sowieso de goede kleuren gebruikt,w ant het is allemaal vel. En dit past zeker wel bij je render. Wie weet had te tekst wat duidelijker gemogen. En wie weet in zo'n boogje op z'n muts. 75% Mijn stem gaat naar Lord of War Bewerkt: 13 oktober 2007 door Rullez
JasonStatham Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Mijn stem gaat naar Lord of War je hebt mooie kleuren en effecten gebruikt en de tekst zit er mooi in tegenstalling tot die van Jeforce
JeFoRcE Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Aangezien de meeste mensen de achtergrond niet snappen: Het is gewoon een stad waar Kirby doorheen vliegt... @ Gta fan, vind je de effecten over het zwaard van Kirby en de effecten achter het vliegtuigje niet mooi dan ? Aangezien je zegt dat de effecten van Lord Of War wel mooi zijn in tegenstelling tot die van mij... De tekst vond ik zelf juist wél passen op het mutsje. Het had misschien iets meer moeten buigen, dat wel. @Crazy creezy, tekst hoeft niet altijd groot te zijn. @Rullez, klopt de tekst had iets meer moeten buigen, en verder ik hou wel van felle kleuren maar ja ieder zijn eigen mening verder. Alvast gefeliciteerd Lord Of War
.Levi. Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Winnaar Lord of War, +1 punt. Verliezer JeFoRcE. Closed en updated.
Recommended Posts