..::Dracula::.. Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 bestaat er ook een cheatdevise voor gta3 zoja waar kan ik die downloaden??? staat ie verkeerd aub move Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 bestaat er ook een cheatdevise voor gta3zoja waar kan ik die downloaden??? staat ie verkeerd aub move Voor de PC heb je 'trainers'. Dit zijn prgramma's die codes doen wat niet in het spel zitten ( sommige wel ). Een trainer voor GTA III is hier te downloaden. Als je hebt gedownload raad ik je aan de readme eens goed door te lezen om met deze trainer te kunnen werken Reageren
K.O. Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Voor de Pc hebben we ook nog een Cheat Engine 5.3 waarmee je kan memory hacken. Google er eens naar. Voor de console(s) heb je devices als Armax; volgens mij kun je daar ook wel wat mee met GTA III. Edit @ xorpa: Ok Bewerkt: 14 oktober 2007 door K.O. Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Voor de PC heb je 'trainers'. Dit zijn prgramma's die codes doen wat niet in het spel zitten ( sommige wel ). Een trainer voor GTA III is hier te downloaden. Als je hebt gedownload raad ik je aan de readme eens goed door te lezen om met deze trainer te kunnen werken die had ik en btw ik zei Cheat Device Voor de Pc hebben we ook nog een Cheat Device 5.3 waarmee je kan memory hacken. Google er eens naar.Voor de console(s) heb je devices als Armax; volgens mij kun je daar ook wel wat mee met GTA III. doe ik:D ik kan hem nergens vinden kan iemand linkje naar me pmen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.