Jump to content

cheatdivise voor gta3


..::Dracula::..

Recommended Posts

bestaat er ook een cheatdevise voor gta3

zoja waar kan ik die downloaden???

staat ie verkeerd aub move _O_

Voor de PC heb je 'trainers'. Dit zijn prgramma's die codes doen wat niet in het spel zitten ( sommige wel ). Een trainer voor GTA III is hier te downloaden. Als je hebt gedownload raad ik je aan de readme eens goed door te lezen om met deze trainer te kunnen werken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de Pc hebben we ook nog een Cheat Engine 5.3 waarmee je kan memory hacken. Google er eens naar.

Voor de console(s) heb je devices als Armax; volgens mij kun je daar ook wel wat mee met GTA III.

Edit @ xorpa: Ok :tu:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Voor de PC heb je 'trainers'. Dit zijn prgramma's die codes doen wat niet in het spel zitten ( sommige wel ). Een trainer voor GTA III is hier te downloaden. Als je hebt gedownload raad ik je aan de readme eens goed door te lezen om met deze trainer te kunnen werken :)

die had ik en btw ik zei Cheat Device

Voor de Pc hebben we ook nog een Cheat Device 5.3 waarmee je kan memory hacken. Google er eens naar.

Voor de console(s) heb je devices als Armax; volgens mij kun je daar ook wel wat mee met GTA III.

doe ik:D

ik kan hem nergens vinden kan iemand linkje naar me pmen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...