Fbi-Crew Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Bijv. Wildstyle Wil ik maken Vice City Radio Bijv. He Hoe doe je dat Reageren
danz Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Je bedoelt de radionaam van de zender veranderen? Dat weet ik eerlijk gezecht ook niet echt Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Je bedoelt de radionaam van de zender veranderen?Dat weet ik eerlijk gezecht ook niet echt Jah dat bedoel ik maar wie weet hoe dat moet? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Bijv. Wildstyle Wil ik maken Vice City Radio Bijv. He Hoe doe je dat Je doet dit met het programma: Vice City GXT Editor. Deze is hier te downloaden. Als je het bestand hebt moet je het openen en op load klikken je moet dan het American.GXT bestand kiezen ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> Grand Theft Auto Vice City -> TEXT). Er zitten namelijk een hoop dingen in dus je moet even goed zoeken naar de goede tekst. Verder kan je er ook de ondertiteling en plaatsnamen mee veranderen. Nog een beetje onduidelijk, dan zeg het maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.