Jump to content

Is San Andreas Perfect???!!!!

Is San Andreas perfect??  

39 leden hebben gestemd

1. 1. Is San Andreas perfect??

• 1 niet perfect,,,maar redelijk
      13
    • 2 kan niet slechter
      1
    • 3 goed
      14
    • 4 kan niet beter!! klasse.
      7
    • 5 geen mening.
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ze zullen nooit alles in de game stoppen omdat Rockstar* dan niets meer zou kunnen bedenken voor een vervolg!! dus zijn de games van rockstar nooit perfect want kun jij een tegel uit de grond pakken in San Andreas om vervolgens daarmee iemand zijn hoofd in tweeen te slaan????,,,,,,,,,,,dat dacht ik al!! Nee dus. :angry: :lol:

Geplaatst:
waarom doet die console van Sony het altijd zo goed, het was mischien de eerste van de drie maar zijn tijd is nu wel geweest!!

wat zou je denken met die "marketing machine" van Sony...

Ontopic: gewoon een goede game maar had beter gekund..

Geplaatst:

ik vind het goed, maar er hadden dingen beter gekunt zoals de graphics, de AI van de politie, en de auto's die rondrijden

Maar over het algemeen vind ik het wel een goede game, en ik ben er verslaafd aan dus dat zegt wel genoeg lijkt mij

Geplaatst:

Daar ben ik het niet mee eens want het is geen perfecte game omdat?

ten eerste er al een hoop foutjes in het spel zitten ten tweede vind ik het heel jammer dat als je in een vliegtuig stapt!! dat je dan maar 10 meter zicht hebt terwijl dat een van de belangerijke punten is van het spel!!! En dat is dat je een mooi uitzicht hebt als je vliegt zodat de sfeer beter uitkomt, maar nee nu zie je een wolkenkrabber pas als je er 10 meter van verwijderd bent!! Ik koop de ps2 versie maar als de XBOX versie uitkomt dan ruil ik hem direct daarvoor in!!! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...