-Gtagamer- Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 hey, ik heb een savedgame gedownload maar ik weet niet hoe ik deze moet instaleren in gta sa. Kan iemand mij helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) hey, ik heb een savedgame gedownload maar ik weet niet hoe ik deze moet instaleren in gta sa.Kan iemand mij helpen? In de meeste gevallen zul je het pakket van de savegame eerst moeten uitpakken, dit kun je doen met WinRar of WinZip. Dit hoeft overigens niet altijd, als je direct al een ".b" bestand hebt, hoef je hem niet meer uit te pakken. Dan, als de savegame uitgepakt is, plaats je het ".b" bestand in de volgende map: "Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files". Heb je bijvoorbeeld een savegame met de naam: "GTASAsf1.b", dan betekent dit dat '1' het slot. Dat wil dus zeggen dat "GTASAsf1.b" op slot 1 komt te staan en "GTASAsf2.b" op slot 2, etc. Er zijn overigens 8 sloten, dat betekent dat er in totaal plek is voor 8 savegames. @Hieronder: Jij hebt hem door! Bewerkt: 12 oktober 2007 door -Matthijs- Reageren
-Gtagamer- Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Dus je moet hem gewoon in Gta userfiles userfiles plakken, dat .B bestand... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.