randolph Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) hallo, heeft iemand michien ook een command /time zodat je de tijd kan zien hoelaat het is (in RL) voor de spelers maar dat het bijvoorbeeld 23.00 uur is dat het dan ook donker word en als het 7.00 uur is dat het dan ligt word alvastbedankt gr Randolph Koops Bewerkt: 12 oktober 2007 door randolph Reageren
Sandra Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Op het sa-mp forum staat een klok-filterscript: Dit filterscript leest de tijd van jou computer af en zet het om in sa-mp Dus als jij 's avonds om 11 uur in je server speelt, zal het donker zijn, speel jij om 3 uur s'middags, dan is het licht. >>klik maar op mij << Bewerkt: 12 oktober 2007 door Sandra18[NL] Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Hallo iedereen, ik heb een verzoekje. Zou iemand aub dit filterscript willen uploaden? Ik kan zelf namelijk dat forum niet meer op. Ik ben namelijk verbannen, doordat ik een dubbelcount had. Maar bij die eerste kreeg ik helaas nooit een activatie mailtje, dus maakte een nieuwe aan, waarbij ik dat mailtje wel kreeg. Maar ze kwamen er achter dat ik er al een had, en ik werd verbannen. Pijnlijk misverstand dus. Ik zou dit dus erg op prijs stellen, ik heb dit script zelf ook nodig! As Melhoras, NeoSyp Reageren
Sandra Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 http://www.sendspace.com/file/uom5p2 Gemaakt door 'tafi' Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 (bewerkt) Dank je wel, alles doet het al! Bewerkt: 7 november 2007 door $NeoSyp$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.