Jump to content

Spel loopt vast

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mijn spel loopt iedre keer vast als ik kleren wil kopen of naar de kapper gaan

Iemand die wet hoe het komt. En ik gebreuk geen rio cheat

>>> Door _KoE_Mzungu: Graag in het vervolg je Caps Lock uitzetten a.u.b.! Ik heb hoofdletters in kleine letters veranderd. Met behoud van spelvauten, uiteraard. Tevens topic-titel onder handen genomen en verduidelijkt. ^_^ <<<

Geplaatst:

Cheats zorgen over het algemeen niet voor vastlopers, en volgens mij zeker niet op dezelfde plekken. De kans is groot dat het probleem misschien ligt bij mods. Heb je misschien mods geïnstalleerd die kledingstukken en/of kapsels vervangen, zoals bij de Superman mod? Mocht dit het geval zijn, dan is het slim om de mods weer te verwijderen. Dit kan door middel van back-up bestanden (indien kwijt: klik), of door middel van een herinstallatie. De laatste optie kan sowieso wel goed zijn, aangezien veel fouten verholpen worden door een nieuwe, frisse installatie.

Geplaatst:
Cheats zorgen over het algemeen niet voor vastlopers, en volgens mij zeker niet op dezelfde plekken. De kans is groot dat het probleem misschien ligt bij mods. Heb je misschien mods geïnstalleerd die kledingstukken en/of kapsels vervangen, zoals bij de Superman mod? Mocht dit het geval zijn, dan is het slim om de mods weer te verwijderen. Dit kan door middel van back-up bestanden (indien kwijt: klik), of door middel van een herinstallatie. De laatste optie kan sowieso wel goed zijn, aangezien veel fouten verholpen worden door een nieuwe, frisse installatie.

Ik heb geen mods gebreukt .

Geplaatst:

Dat heeft er niets mee te maken, als hij geen goede kwaliteit van de PC heeft, kan hij geen San Andreas spelen. Dus het feit dat hij niet bij kappers o.i.d. binnen kan, heeft hier niets mee te maken.

Echter, de enigste voor de hand liggende oplossing zijn mods, of je hebt zelf érgens iets gewijzigd in de bestanden, wat dus voor deze gevolgen zorgt. Een tip: Herinstalleer je spel, je save-game behoudt je gewoon, maar na een her-installatie hoort hij het gewoon te doen.

Als je het spel pas hebt gekocht, raad ik je aan terug naar de winkel te gaan, binnen het aantal dagen wat op de bon staat, en de bon nog hebt. ;)

Geplaatst:

Ik heb ook een vraagje aan jou: "Gebruik je buiten de Riot Cheat wel eens andere cheats, en hoe vaak precies?"

Ik heb namelijk 2 spellen die kapot zijn gegaan aan te veel cheaten.

Bij mij liep het soms vast of ik liep de hele tijd naar links en ik kon er niks aan doen.

Succes! ^_^

Geplaatst:

chyeaten kan nooit de oorzaak zijn dat het spel het niet meer doet.

of hij heeft iets met mods gedaan of hij heeft met bestanden gerommelt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...