banaan1995 Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Weet iemand een mirc script waar je me !addcom of !redcom of zo iets me kan als je !addcom !lol LOOOOOOL!!! of zo en nog een touterlour of zo iets kan iemand me helpen ? Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Wat betekent !addcom of !redcom of !lol LOOOOOOOL!!! of touterlour? Is dat Frans? Het lijkt me misschien handig als je wat duidelijker bent, want hier kunnen we natuurlijk vrij weinig tot niks mee. Helaas! Iets duidelijkere uitleg zou verstandig en handig voor ons wezen. Reageren
.Djanick Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 (bewerkt) het is dat ik ook een tijdje mIRC heb gehad ^^ probeer hier eens te zoeken of ze ertussen staan, je kan ze natuurlijk ook zelf maken he @ hierboven: ik denk dat hij bedoeld dat als iemand !lol typt dat zijn bot *of hijzelf* automatisch iets zegt bv: (21:49:54) <+djanick> !invite (21:50:01) * spaceBOT (bbtkiller@bbtkiller.users.barafranca.com) invites you to join #channelnaam Bewerkt: 15 oktober 2007 door .Djanick Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.