San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 De General Lee, door het raam klimme en door het platteland scheuren. Met Rosco achter je aan natuurlijk. Reageren
Quoz Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Lamborghini Countach: Is het geen Schatje :'D Reageren
.Maze. Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Slamvan Bullet Ferrari Enzo mag ook niet ontbreken. Last but not least: Hummer Reageren
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 De sentinel XS die een beetje sneller mag maar hij is cool genoeg en kant en klaar voor street races Reageren
jetse Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 het enige wat mij mooi zou lijken om er nieuw in te zetten is mijn mooie puch maxi is ie niet mooi :'D Reageren
henk_jan Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 nee want ik kan de foto nie zien Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 waterscooters besneeuwde berg om af te skien skaten lambo's f1 wagens hummers botsauto's wakeboarden humvee met machine geweer op het dak diere zoals koeie paarden honden ... hovercrafts ferrari kamele om door de woestij te krosse oldtimers buggy's snowboards enz..... Reageren
mertin Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ik zou wel speciale cultuur willen net als winter=sneeuw zomer=heet herfst=bladeren van de bomen lente=blaadjes aan de boom dan kan de sneeuw ballen gun van pas komen en een sneeuw scooter ook maar ik zou ook wel een pocketbike willen zo vetten dingen in de tijd van nu of een patser wagen lijk me ook wel lachen en zeker weten een gangster wagen Reageren
mertin Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 of een wallro en bibi guns en een smart vrachtwagen en politie monster net als een monster van monsterjam. ik ken er nog veel meer maar nu stop ik met mijn dingen Reageren
the master gamer Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 mij lijkt het ook wel vet als de namen van de autos' echt worden en als je echte modellen van echte merken erin gaan zetten. en dat ze een race circuit erin doen. en ook dat er echte autodealers zijn waar je ook auto's kan kopen... en dat auto's jatten wat moeilijker word.. want het is echt een eitje. :'D Reageren
grote-gta-fan Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 zker wel hummers in de volgende GTA dat zou wel stoer zijn Reageren
gamerrr Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Een escalade natuurlijk! :'D die zijn mooi vinden jullie niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.