Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 Deze auto's ! Ford Mustang Hummer Reageren
dukeboy Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 custom cars zou mooi zijn en natuurlijk the general Reageren
DonLeone Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Leuke amerikaanse trein Dit is echt een must! Deze zou ik graag weer terugzien uit SA Deze zou ook niet verkeerd zijn Dit moet er iig in en niet zo zeldzaam als in SA En natuurlijk dees om helemaal kapot te tunen En nog veel meer Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ford Mustang Shelby GT 500 1964 Chevrolet Impala (al past deze niet in het beeld van LC) Oldsmobile Cutlass Pontiac Trans-Am Mercedes C-klasse (oude en nieuwe modellen) BMW M3 (als Maffia Sentinel) Yamaha R1 Een mooie Harley Davidson EN een Tomos Quadro (omdat ik die zelf rijd hahahaha) grapje Reageren
Gino99 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ik de Pontiac.En alle andre Gta auto's gewoon en ook heel veel nieuwe...>Sorry heb geen screens :$ Reageren
bertuz Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 BMW Z4 (leuk sportwagentje), BMW M5 (sedan die toch flink hard kan), Ferrari Enzo (supercar die allejezus hard gaat maar ook snel kapot gaat), Ford Mustang GT (leuke muscle car) Reageren
ivrh Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Doe mij de mercedes CLS maar. Geweldige auto Reageren
_niickk Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Van mij mag er wel een Honda Crx, en een Lamborgini Diablo in de nieuwe gta voorkomen. Die honda crx lijkt verdacht veel op de Blista Compact met een vleugje GTA erbij gemixt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.