andyman Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Ik zou wel eens ECHTE europese automerken erin willen hebben Lekker scheuren in je VolksWagen of Mercedes B) Maar dan zou het denk ik geen echte GTA meer zijn <_< Dan zou ik er wel zo'n amerikaans volkswagen busje inwillen: Reageren
Giorgo Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 ik vind ook dat er al bestickerde en getunede auto's rijden en auto's die al in de prak zitten en een mooie kofferbak waar je alles kan inleggen en echte scooters zoals mbk booster ofzo Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 <_< Dan zou ik er wel zo'n amerikaans volkswagen busje inwillen: Het VW Busje komt volgens mij uit Duitsland.. DaddyPimp Reageren
ret Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 dat vw busje zit in gta sanandreas maar hij rijt wel lekker dus in de volgende gta zien Reageren
Atrox Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 - Lamborghini Gallardo - Bugatti Veyron - Hummer H2 of H3 - Pagani Zonda - BMW M6 - Aston Martin DB9 en nog vele meer Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Hummer H2 Caddilac Escalade Dodge viper Bmw 5 Serie Reageren
Rullez Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 en veel tunings mogelijk heden Reageren
Max-X Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) De Farrari Enzo! Aaaaah.. Met meer dan 800 pk, 6,3 liter V12 Snelheid van meer dan 320 Km per uur (dacht ik).. Ferarri f60 mag ook wel. Kan in 3.2 sec. naar 100km per uur... Bewerkt: 11 juli 2005 door Max-X Reageren
loempiaman Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 ik snap niet wat jullie mooi vinden aan die domme ferraries en lambo's lelijk man. geef mij maar gewoon mooie muscle cars, mustang, shelby chevelle. veren ook lekker mee. en met een supercharcher erin en een race chip gaat ie net zo snel wat ij nog niet eens belangrijk vind. Reageren
Max-X Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Ieder z'n eigen smaak.. Jij vindt muscle cars mooi.. Ik dus niet (op Mustang na) " wat ij nog niet eens belangrijk vind. " Ahum wie zegt dat ik dat niet belangrijk vindt... <_< Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Als ze die auto's erin stoppen koop ik GTA van m'n leven niet, en ik hoop dat 'r een heleboel mensen met mij zijn.. 't is GTA!!!!!!!! Geen NFS, GT of welke race game dan ook.. <_< Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Moet er in terug komen. Reageren
Jozz Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Doe mij de lamborghini concept s maar.Ik snap niet hoe ik plaatjes hier op moet zette. en als ik het weet doe ik het ook. Reageren
Jozz Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 hele mooie keuzes maar die cop car komt er toch niet in :rolleyes: :wacko: :ooolala: gelukkig maar anders verlies ik zo elke achtervolging.(srry dubbel post) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.