Apple-Mac Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Weet iemand misschien hoe ik neon-lichten maak en plaats in gta San Andreas? Hartelijk dank voor je hulp, Apple-Mac Reageren
K.O. Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Ik weet niet precies of het ook geldt voor neon-lichten, maar anderssoortige lichten kun je maken met 2DFX. Hier is een videotut van DaBeast. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Ik het ergens gehoord dat Neon-licht iets van TXD was, maar ik weet niehj zeker of dat zo is. Toch bedankt voor de link. Apple-Mac Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Misschien heb je dat van mij gehoord? Ik zei het ook een keer op dit forum. Het is inderdaad in de particle.txd, ik neem aan dat jet weet waar het ligt? No niet, het ligt in de models map. Je moet de alpha uitpakken en dan kan je het bewerken. Ben je klaar, moet je het op Alpha klikken en de bewerkte importeren. Zie een voorbeeld: Bewerkt: 13 oktober 2007 door GTA_XP Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Hmm, dit gaat niet helemaal de goeie richting in. Apple-Mac; wat voor neon moet je hebben? Neon lichten als bijvoorbeeld een gloeilamp die je ergens neerzet of onder een auto? Greetz Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Zo iets als bij VCS. Dus op gebouwen graag... Apple-Mac (en @: GTA_XP, dat klopt dat het daar ligt, maar hoe moet je zoiets bewerken dan??) Bewerkt: 13 oktober 2007 door Apple-Mac Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 GTA_XP geeft je de mogelijkheid om de schaduw van auto's aan te passen. Niet op gebouw dus. Dat moet je met de 2DFX tut van Dabeast doen denk ik Succes Greetz Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Zo iets als bij VCS. http://www.gamed.nl/messages/35026.gif[Apple-Mac (en @: GTA_XP, dat klopt dat het daar ligt, maar hoe moet je zoiets bewerken dan??) Je moet op Alpha/mask klikken en dan op de car of bike schaduw klikken en moet je het exporteren als bijvoorbeeld .bmp. Dan ga je naar de map die je de plaatje hebt gexporteerd. Dan kan je het bewerken, hoe je neonlichten kan, weet ik niet. Maar ik denk dat Paintshop beter is. Heb je wat je wou, dan open je particle.txd en klik je Aplha/mask. Dan klik je op de schaduw, dan importeer je dan de bewerkte plaatje. En dan saven. P.S. hoort de GLD leader dit niet te weten? @Galiorix, je hebt het gigantisch fout! Bewerkt: 13 oktober 2007 door GTA_XP Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Je zou de txd van de neonlichten uit las Veturas kunnen gebruiken. Reageren
Puma Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Probeer je model als 2DFX in de .IDE te definiëren: objs end tobj end path end 2dfx >>Hiertussen, "2dfx" en "end"<<<<< end anim end txdp end Nu gewoon als normaal object in de IPL plaatsen, en dat zou kunnen werken. Denk er wel aan dat je niet je hele gebouw als 2dfx definiëerd. Dit zou kunnen werken, probeer het in ieder geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.