swallav Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Weet iemand hoe je boten en vliegtuigen versnelt? Dus dat ze sneller vlieg en varen. Bij vleigtuigen weet ik dat als je "thrust" aanpast dat de vlieguigen veel sneller optrekken maar niet sneller vliegen. En vraag 2 weet iemand (vast wel) hoe je een vliegtuig scherpere bochten kan laten maken en dat ie lekker wentbaar wordt? Ik ben enigzins bekend met handling.cfg. _O_ Alvast bedankt voor de moeite Swallav Reageren
Timske Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Weet iemand hoe je boten en vliegtuigen versnelt? Dus dat ze sneller vlieg en varen. Bij vleigtuigen weet ik dat als je "thrust" aanpast dat de vlieguigen veel sneller optrekken maar niet sneller vliegen. En vraag 2 weet iemand (vast wel) hoe je een vliegtuig scherpere bochten kan laten maken en dat ie lekker wentbaar wordt? Ik ben enigzins bekend met handling.cfg. _O_ Alvast bedankt voor de moeite Swallav Doen ze dacht ik automatisch Reageren
swallav Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Ja, maar echt heel veel sneller. Dus niet gewoon optrekken Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Ja, maar echt heel veel sneller. Dus niet gewoon optrekken Vliegtuigen zijn hardcoded om ze sneller te maken.. Geldt ook voor boten, wat je ook probeert, het is tevergeefs. Ik denk dat zometeen iemand gaat zeggen: "Het kan wel". Nou, ik denk het niet. Ook mods helpen niet. Dus, laat het hierbij. Reageren
swallav Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Nou het is me enigzins gelukt om boten sneller te maken. Alleen zijn een beetje (..) te besturen. Ze sturen nu echt extreem scherp. Er zit wel een leukje puntje nu in. Met de code flyingfish kun je ze nu prima net als een gewoon vliegtuig besturen. Je kan ze zelfs als een duikboot gebruiken. Maar verder is me nog echt gelukt om vleigtuigen te versnellen en scherper te laten sturen. Reageren
DondeRob Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Er heeft iemand een SCM hook gemaakt waarmee je de snelheids-/hoogtelimiet kunt uitzetten. Op DEZE pagina kan je het downloaden. Er staat gelijk een uitleg bij, want je kan er nog veel meer mee doen. Directe link naar het bestand! Reageren
swallav Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Heel erg bedankt. Dat ding is echt heel handig. Maar ik ben nog steeda op zoek hoe je boten sneller maakt en vliegtuigen sscherpere bochten kan laten maken. Maar van probleem 1 ben ik in ieder geval af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.