michelIII Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 heej gastjus ik heb vcs op de psp en heb nog nie de brug open en ik wil naar de andere stadt heeft 1 van jullie een manier om er te komen? Reageren
M4X Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 heej gastjus ik heb vcs op de psp en heb nog nie de brug open en ik wil naar de andere stadtheeft 1 van jullie een manier om er te komen? Daar zijn er meer dan genoeg van hoor, de twee simpelste manieren zijn: [*] Via een bug op het andere eiland komen. Door op een bepaalde plek te lopen herkent het spel de plek niet meer, en dan respawn je op de golfbaan. Hier het topic daarover. [*] Een andere manier is het behalen van deTaxi Driver missies. Je reward hiervoor is 'bunnyhoppen', met een Taxi. Bunnyhoppen is een soort van springen, dat doe je door de down ( \_/ ) toets in te drukken wanneer je de Taxidriver missies voltooid hebt. zo kan je over de brug heen springen Reageren
Gino99 Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) heej gastjus ik heb vcs op de psp en heb nog nie de brug open en ik wil naar de andere stadtheeft 1 van jullie een manier om er te komen? Hey Michiel!.Ik geef je wel een link naar 2 interesante topics Klikkie Klikkie Ook 100 Fares kan helpen,door te Bunny hoppen Succes nog Edit:M4X was me voor Bewerkt: 12 oktober 2007 door Gino99 Reageren
Tommy-Vercettti Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik heb het zelf maar 1 keer geprobeerd, dan moet je van het middelste eiland jeweetwel waar Ricardo Diaz woont. Helemaal aan het einde in het water springen het was me bijna gelukt maar er was veels te veel stroming dus ik kwam niet verder maar ik weet niet of je daar dan ook op de kant kan komen op die glofbaan... Reageren
Timske Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik heb het zelf maar 1 keer geprobeerd, dan moet je van het middelste eiland jeweetwel waar Ricardo Diaz woont. Helemaal aan het einde in het water springen het was me bijna gelukt maar er was veels te veel stroming dus ik kwam niet verder maar ik weet niet of je daar dan ook op de kant kan komen op die glofbaan... Ik kwam er met me motor, ik reed langs dat bouw terein richting die snackbar die brug maar ging niet over reed ik door en toen reed ik tegen hek aan en vloog ik over het water op de golfbaan Reageren
mdasdp Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 je kunt ook de cheat van perfect handling( auto's hebben meer grip op de weg) gebruiken daarmee kan je ook bunnyhoppen met elke auto Reageren
rdesigntk Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Welke brug moet ik dan nemen om er overheen te gaan. Dat graf eiland met die rijke mensjes lukt het niet// Reageren
rdesigntk Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Yeah. Ik ben er gekomen. Toch bij het rijke graf eilandje Maar nu nog een probleem. Waar staan die vervloekte helicopters. Ook op het andere eiland al. Elk platform is leeg! :| Reageren
js007 Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Yeah. Ik ben er gekomen. Toch bij het rijke graf eilandje Maar nu nog een probleem. Waar staan die vervloekte helicopters. Ook op het andere eiland al. Elk platform is leeg! :| in het begin van het spel staan er nog geen vliegtuigen en helis Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 hey luitjes ik ben aan de overkant gekomen!, je moet gewoon de code autos hebben meer grip op de road nou dan pak je de cheeta die bij ricardo diazs huis staat en je rijd naar dat huis met die pjc-600 ga nu helemaal naar het eind van de muur (als het goed is zie je nu de zijkant van de brug) neem een forse aanloop en ga voor die wiite paal langs, dan vlakbij die boom moe je bunny hoppen,je springt zo over die brug en daar ben je dan,het vereist wel wat timing! dan vind je bij het kladdebakken bureau in washington beach en heli en bij prawn island een jetski Reageren
dynastus Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Je kan ook gewoon de missie from zero to hero doen en hoef je geen moeite meer te doen om op het andere eiland te komen . Reageren
1974 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 of je kan gweoon alle missie,s doen simpel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.