paul007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Hallo Allemaal, Zou iemand misschien de volgende vriendinnen tot 100% halen: -Katie -Barbara -Helena Ik heb er erg moeite mee deze te halen. Cheats/Mods - Nee Versie - 2.0 Overige - Je mag m'n motor gerust gebruiken die je kunt vinden in de garage waar het save-game begint (De Garage bij Doberty) Verder niet m'n wapens gebruiken en andere voertuigen in m'n garage. Andere Opmerking - Ik weet dat dit een best grote klus is.. en hoop dat iemand het voor mij wil doen. En ik heb geduld, omdat dit best lang kan duren Alvast Hartelijk Dank paul007
-Matthijs- Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Katie - 100% Beloning: Medic Uniform Helena - 100% Beloning: Rural Suit Barbara - 100% Beloning: Cop Outfit De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 12 oktober 2007 door -Matthijs-
paul007 Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Ik zal er eens aan beginnen... Bedankt, en succes
Recommended Posts