PowerPats Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) waar zijn die 15 bedrijvenmissies goed voor ? krijg je er een beloning voor ? en moet je egt bij elke bedrijf 15 missies opnieuw doen ? :$ oeps achteraf mischien beter in missie hulp kunnen plaatsen >>> Door SummerBase: Geeft niet hoor Powerpats, bij deze verplaatst. <<< Bewerkt: 13 oktober 2007 door SummerBase Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 De bedrijvenmissies zorgen ervoor dat je respectlevel stukje bij beetje omhoog gaat richting de hoogste level die je in die betreffende bedrijfstak kunt bereiken. Dan kun je meer geld ontvangen voor die soort Empire Building. Met elke missie die je voor een bedrijf doet ontvang je wat geld. Als je een missie hebt gedaan en je stopt met een missie, dan kun je altijd verder met de volgende missie. Je moet wel je Savegame dan opslaan. Voor Protection Racket, Loan Shark en Prositution moet je inderdaad 15 missies doen. Maar voor Drugs, Robbery en Smuggling hoef je er maar 6 te doen, maar deze missies zijn een stuk langer en pittiger dan de ander missies. Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 en je moet bij elke bedrijf steeds 15 missies voltooien ? dus dan heb ik net een bedrijf gehad moet ik wdan weer een bedrijf van hetzelfde soort weer die 15 missies voltooien ? dus kan ik ook al mijn bedrijven prostitusion maken ? want die is lkkr makkelijk Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 en je moet bij elke bedrijf steeds 15 missies voltooien ? dus dan heb ik net een bedrijf gehad moet ik wdan weer een bedrijf van hetzelfde soort weer die 15 missies voltooien ?dus kan ik ook al mijn bedrijven prostitusion maken ? want die is lkkr makkelijk Nee, dat hoeft niet. Als je van Prostitution alle missies hebt gedaan, dan hoef je niet van een andere Empire Building de Prostituion missies te doen. Je kunt er inderdaad voor kiezen om alle bedrijven Prositution te maken, maar dan loop je een heleboel geld mis. Robbery brengt het meest op, maar die 6 missies zijn een stuk langer en lastiger om te voltooien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.