Rullez Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Zo ik heb weer is Photoshop CS2 geinstaleerd. En ben gelijk weer begonnen. Dus ik heb maar weer is 2 Disigns gemaakt. Mischien wat Rates? Bewerkt: 18 november 2007 door Rullez Reageren
Lord of War Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Aangezien je me vertelde dat het gewoon stocks zijn met tekst erop kan ik niet erg veel raten en zal ik je gewoon rates geven. De plaatsing van je stocks zijn goed, alleen mag die tweede wat kleiner. Veel effecten en filters gebruiken zijn erg belangrijk in het maken van je sig. Ik zou nog niet beginnen met C4D en die dingen maar erg simpele dingen. Moest ik jouw zijn zou ik ook nog geen stocks maar renders nemen om sigs te maken. Als je tutorials volgt zul je zeker ook veel leren en dan moet je de dingen die je in die tuts hebt geleerd even zelf proberen en door elkaar mengen. Dat is zowat alles wat ik je kan geven van tips en hopelijk volg je die op. Ik stuur je ook een PB op met tuts van hier op het forum die ik al eens heb verstuurt en zeker nog te pas zal komen. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 ik ben niet zo'n graphics kenner maar die eerste vind ik toch wat mooier want zoals lord of war al zij is de 2de sig wat te groot de eerste geef ik een 7/10 en de 2de een 6.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.