Sjorszzz Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Hallo, Ik heb een vraagje. Ik heb GTA Sa op de PS2 en daarbij vondt ik een cheat op internet waardoor je de klok kan laten stil staan op 00:00 uur. Als ik die cheat doe en daarna 2 keer het spel opsla dan staat de klok stil op 12:00 uur. En dat is ook hoe ik het wil hebben 12:00 uur. maar alleen 1 probleempje de lucht/hemel in het spel blijft dan wel mooi blauw, maar tussen de huizen/gebouwen word het toch weer donker. en de straatlantaarens gaan ook aan na een paar minuten. terwijl de klok op 12:00 uur blijft staan en de lucht blauw blijft. Heel raar weet iemand waardoor dit komt en hoe ik dit kan oplossen??? Want ik wil gewoon in het daglicht blijven zo lang ik wil. P.S Sorry voor de lange tekst en uitleg. Bewerkt: 12 oktober 2007 door sjors12345 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Nou jongen, dat is ook bij de pc versie. Helaas dat je sa op ps2 hebt, anders kon je een mod downloaden\ en dan de realtime zetten, de echte tijd, en het weer kiezen. Dat is bij de spaceeinstein mod. Maar jij hebt m op ps2 Reageren
Dastard Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Heb je de cheat gedeactiveerd en dan weer aangelegt? Zo niet probeer dat eens! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Zeker niet opslaan met cheats... Dan kun je er niets meer aan veranderen (sommige wel). Ik weet niet of dit ook geld voor die cheat maar ik weet wel dat er bij die cheat rare bugs voorkomen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Hoe bedoel je dat precies Dastard? Moet ik de cheat eerst aan zetten en dan weer uit ofzo? Maar als ik de cheat uit zet gaat de tijd weer lopen. En ik wil juist zo lang ik wil in het licht blijven. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Ja daar valt dan niets aan te doen. De routine in de stad gaat door, maar de tijd niet. De aarde draait niet meer zeg maar Je zult echt goed moeten kunnen scripten om dit op te lossen, en zo hinderlijk is dit nu ook weer niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.