gta v-c freak Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 wie heeft behoorlijk veel verstand van de Zmodeller en wie kan me dan ook ong uitleggen hoe het werkt (als dat niet te ingewikkeld ligt) :unsure: Reageren
Pete-R Geplaatst: 4 april 2004 Rapport Geplaatst: 4 april 2004 tja en wie kan mij dan ook gelijk helpen Reageren
Arjen Geplaatst: 5 april 2004 Rapport Geplaatst: 5 april 2004 Jah..en mij ook als jullie willen Reageren
gta v-c freak Geplaatst: 6 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2004 duss niemand snapt er iets van :S Reageren
Arjen Geplaatst: 6 april 2004 Rapport Geplaatst: 6 april 2004 duss niemand snapt er iets van :S heheh..niet iedereen heeft nog geantwoord... Reageren
snur Geplaatst: 20 april 2004 Rapport Geplaatst: 20 april 2004 ik kan er tamelijk mee uit de voeten. een beetje auto's aanpassen enzo, maar een hele nieuwe auto maken lukt me (nog) niet. ik heb trouwens ook nog wat problemen bij het texturen. maar help gevraagd bij zmodeler is een beetje algemeen. als je een beetje specifieke vraag stelt kan ik je mischien meer helpen B) Reageren
ricky Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Geplaatst: 12 mei 2004 ja.........ik wil wel weten hoe je bijvoorbeeld een voorwerp invoegd? zou iemand dat kunnen uitleggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.