Hey jongens ik heb kpn internet afgesloten en upc internet aangesloten maar alles gaat zo traag het laden van pagina's maar vooral het bufferen van filmpje b.v. op youtube. Ik heb Upc internet + bellen , de internet is :
Internet Easy
27 keer sneller dan inbellen (downloadsnelheid)
1,5 Mbps downloadsnelheid
Uploadsnelheid 256 Kbps
Geen datalimiet (fair use policy)
25 MB homepage-ruimte
3 e-mail-adressen
Mailboxgrootte 30 MB
5 aliassen per e-mailadres
Gratis virus- en spamfilter op e-mail
DAt is duidelijk 1,5 mb per seconde maar hier gaat ie mischien wel 30 kb per seconde..
Dus er moet wel iets verkeerds zijn ingesteld. IK had eerst een via een hub het met meerdere aangesloten. MAar ik deed het direct en was het ook geen verschil. Terwijl mijn vorige internet prima mischien wel 10 keer zo snel was ??
Hey jongens ik heb kpn internet afgesloten en upc internet aangesloten maar alles gaat zo traag het laden van pagina's maar vooral het bufferen van filmpje b.v. op youtube. Ik heb Upc internet + bellen , de internet is :
Internet Easy
27 keer sneller dan inbellen (downloadsnelheid)
1,5 Mbps downloadsnelheid
Uploadsnelheid 256 Kbps
Geen datalimiet (fair use policy)
25 MB homepage-ruimte
3 e-mail-adressen
Mailboxgrootte 30 MB
5 aliassen per e-mailadres
Gratis virus- en spamfilter op e-mail
DAt is duidelijk 1,5 mb per seconde maar hier gaat ie mischien wel 30 kb per seconde..
Dus er moet wel iets verkeerds zijn ingesteld. IK had eerst een via een hub het met meerdere aangesloten. MAar ik deed het direct en was het ook geen verschil. Terwijl mijn vorige internet prima mischien wel 10 keer zo snel was ??