Jump to content

Ontzichtbaar vak!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

En vriend van mij doet ook GTA en toen die van mij hoorde dat ik een Minigun had wou hij dat ook. Toen liet ik hem de vindplaats van de Minigun zien, maar hij was nog niet in Las Venturas dus ging hij naar die vindplaats op de spoorweg naar Las Venturas op zoon rode halfecirkel en toen hij daar kwam kon hij aan allebij de kanten staan maar er zat een soort ontzichtbaar vak om de Minigun heen :? , hoe kan dit ??

Alvast bedankt

Bewerkt: door X-boy
Ondertitel aangepast.
Geplaatst:

Dat komt omdat hij nog niet in Las Venturas mag. De hele brug is in zo'n onzichtbaar vak ingesloten om te voorkomen dat je al in Las Venturas kan. Als de brug open is kan je die minigun daar wel gaan afhalen.

Als je toch een minigun wilt kan je best de cheat/mod doen voor nooit sterren en dan naar Las Venturas gaan. (Klik hier voor de map)

Geplaatst:

Rockstar heeft in elke GTA, althans, elke 3D GTA, zo'n vlak ergens staan. Dit komt omdat de spellen van GTA allemaal verschillende steden/gebieden bezitten. Je start in het eerste gedeelte, en later pas mag je de rest in. Dit is bij jouw ook het geval, of jouw vriend. Je zult dus moeten wachten tot je de missie 'Yay Ka-Boom Boom' hebt gehaald, daarna zul je toegang krijgen tot Las Venturas, de Dessert en dus ook tot de minigun. :Y

Geplaatst:

Okay zal het aan mijn vriend vertellen.

Maar hij kan wel gewoon over de rest van de brug als hij de cheats AEZAKMI doet.

Hoe kan dat dan ?

Geplaatst:

Maar hij kan wel gewoon over de rest van de brug als hij de cheats AEZAKMI doet.

Hoe kan dat dan ?

Omdat AEZAKMI de cheat is voor "nooit meer politie achter je" en dan kan hij in elk deel van SA,zonder politie.

Cheaten is niet goed voor je spel..

Geplaatst:

Hoe kan dat dan ?

Omdat AEZAKMI de cheat is voor "nooit meer politie achter je" en dan kan hij in elk deel van SA,zonder politie.

Cheaten is niet goed voor je spel..

Cheaten kan inderdaad schade aanbrengen aan je savegame, je kan hem dan, met sommige cheats, niet meer 100% voltooien. Een aantal cheats kun je wel gebruiken. Deze zijn verder niet schadelijk, zorg er alleen wel voor dat je geen RIOT-cheat invoert; deze kan niet meer uit, en bij één missie zal dit grote problemen leveren.

Verder, volgens mij kun je nog niet naar de overkant na het intikken van de code 'AEZAKMI'. Je zult alleen nooit meer een Wanted-level krijgen, waardoor je ongestoord naar de overkant kunt zwemmen, maar over het treinspoor, bruggen, en andere toegangswegen (water is wel zonder hinderingen) zal nog een krachtveld zitten. Ik kan het natuurlijk mis hebben, ik gebruik namelijk nooit cheats. ;)

Geplaatst:

Dit kan alleen als je nog in Los Santos zit: Je moet naar San Fierro gaan (zwemmen/vliegen). Dan krijg je een vier sterren wanted level. Je moet eerst een trein zien te bemachtigen. Hierin kun je al niet kapotgeschoten worden. Dan rijdt je met die trein naar de plek van die minigun. Je kunt met de trein gewoon door het onzichtbaar vlak heen! Te voet gaat dit niet. Als je al in SF zit kan dit ook niet.

Geplaatst:
Dat komt omdat hij nog niet in Las Venturas mag. De hele brug is in zo'n onzichtbaar vak ingesloten om te voorkomen dat je al in Las Venturas kan. Als de brug open is kan je die minigun daar wel gaan afhalen.

Als je toch een minigun wilt kan je best de cheat/mod doen voor nooit sterren en dan naar Las Venturas gaan. (Klik hier voor de map)

vlieg er gwn na toe met een auto dan kom je in alle steden ^^ deet ik ook lol

Geplaatst: (bewerkt)

Maar daar gaat het niet om :clown: Het gaat erom dat je die minigun kunt verkrijgen als je LV nog neit hebt vrijgespeeld.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Ik ben het er niet mee eens dat cheaten slecht is voor je spel allen de riot code inderdaad, maar goed, is er dan een manier om de minigun wel tekrijgen want mijn vriend kan ook wel naar de anderekant of onder de halfecirkel/poort door maar er zit gewoon een vak om heen waar je op kan staan!! Hoe kan hij hem wel krijgen??

Geplaatst:

Er zijn meerdere vindplaatsen, dat wel. :) Maar je zult in ieder geval nog eventjes moeten wachten, tot je de desbetreffende missie hebt gedaan. ;) Met cheaten zul je ook geen minigun krijgen, deze zit niet bij cheats inbegrepen. Dus je zult toch echt nog even moeten wachten... :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...