Jump to content

user track muziek probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem met user track

als ik liedjes erop heb gezet duurt het heel lang voordat het afgelopen liedje overgaat op het nieuwe

en sommige liedjes klinken heel hard en andere weer heel erg zacht wat kan ik hiertegen doen ?

Geplaatst:

Niets... In GTA San Andreas valt het volume van liedjes niet te regelen, zoals het origineel is, zo wordt hij afgespeeld. Je zou je boxen wat harder kunnen zetten, maar dat is niet zo'n hele goede oplossing. Over de lengte van de liedjes valt ook niet veel te doen, ze worden gewoon afgespeeld. Mocht ééntje toch wel heel erg lang duren, of je krijgt zin in iets anders, kun je F5 gebruiken; dan wordt het volgende liedje afgespeeld.

Geplaatst:

Scan het eens opnieuw. Als hij dan nog hetzellfde doet moetje even kijken naar beide boxen hoe hoog het volume is. Want bij sommige liedjes speelt hij maar op 1 box. Met F5 kan je van nummer verwisellen :Y

Geplaatst:

Je kunt ook in het pauze menu en dan bij sound s het volume regelen van je radio in je voertuig.

je kunt daar ook het volume regelen van de gluiden om je heen op straat.

zo kun je ook het geluit van je motor harder laten klinken dan je eigen radio. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...