PowerPats Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 ik heb een probleem met user track als ik liedjes erop heb gezet duurt het heel lang voordat het afgelopen liedje overgaat op het nieuwe en sommige liedjes klinken heel hard en andere weer heel erg zacht wat kan ik hiertegen doen ? Reageren
Donwell Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Niets... In GTA San Andreas valt het volume van liedjes niet te regelen, zoals het origineel is, zo wordt hij afgespeeld. Je zou je boxen wat harder kunnen zetten, maar dat is niet zo'n hele goede oplossing. Over de lengte van de liedjes valt ook niet veel te doen, ze worden gewoon afgespeeld. Mocht ééntje toch wel heel erg lang duren, of je krijgt zin in iets anders, kun je F5 gebruiken; dan wordt het volgende liedje afgespeeld. Reageren
Visser23 Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Scan het eens opnieuw. Als hij dan nog hetzellfde doet moetje even kijken naar beide boxen hoe hoog het volume is. Want bij sommige liedjes speelt hij maar op 1 box. Met F5 kan je van nummer verwisellen Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Je kunt ook in het pauze menu en dan bij sound s het volume regelen van je radio in je voertuig. je kunt daar ook het volume regelen van de gluiden om je heen op straat. zo kun je ook het geluit van je motor harder laten klinken dan je eigen radio. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.