Fbi-Crew Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2007 wie heeeft een vice city met gemoddede auto's scooter's moteren en graag een 100% save game anders aleen de storeline klaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2007 wie heeeft een vice city met gemoddede auto's scooter's moteren en graag een 100% save game anders aleen de storeline klaar Die savegame bestaat sowieso niet. Mods en dergelijke worden namelijk in het spel zelf gezet, niet in de savegame. Dat betekent dus dat jij de mods er zelf in moet zetten. Voor een 100% savegame raad ik je aan hier eens te kijken. Wil je graag ook nog wat mods installeren, neem dan hier een kijkje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Hoe moet je zo'n safe game er in zetten ik kon het niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Als het goed is, heeft de savegame een .b extensie, dit zal achter de naam staan van het bestand. Dit zal als voorbeeld dan GTAVCsf1.b zijn. Als dit het geval is, kun je de savegame gaan plaatsen. Ga naar Mijn Documenten en zoek naar het mapje GTA Vice City Userfiles, eenmaal daar zul je je savegame kunnen plaatsen. Edit@hieronder: Ben weer eens in de war, je hebt gelijk. Heb het aangepast, bedankt voor het melden. Bewerkt: 17 oktober 2007 door Donwell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) GTA San Andreas user files? Je bent een beetje in de war oppermatroos Het moet toch echt GTA Vice City User Files zijn in 'Mijn Documenten' En uiteraard heten de savegames niet GTASAsf(getal).b, maar GTAVCsf(getal).b Bewerkt: 17 oktober 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Misschien nog handig om erbij te zeggen dat het niet mogelijk is om een savegame te verplaatsen waarbij de main.scm is aangepast. Je moet dus wel dezelfde main.scm hebben als de PC waar de savegame vandaan komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.