Jump to content

Rullez's Design Factory

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

rullezsdesignfactoryuq0.jpg

Ik heb photoshop al een tijdje, maar ik heb het een tijdje niet op mijn computer gehad. Nu ben ik weer beginnen. En ik ben nog niet van plan om te stoppen. Dus ik dacht ik maak gelijk maar 1 topic aan. Dus in dit topic zal ik al mijn design's posten. Als ik een nieuw design heb zal ik hem in een nieuwe post zetten. En ik zal het dan nog in de hoofdpost zetten.

My Design's
Skate!

Normal

skatenormalqn3.jpg

V1

skatev1ms3.jpg

V2

skatev2ef8.jpg

V3

skatev3hm9.jpg

Rates A.U.B.

Assasins Creed

Normal

assasinscreedv2normalas2.jpg

V1

assasinscreedv2vi2.jpg

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Hey

Ik verwacht hier gigantisch veel an RDF spreekt me aan de naam ook, jed kan het blijkbaar vrij goed. Dat wist ik niet, de hoofdfoto is opzih al mooi,

1. Vind ik nogal onrealisctis h kleuren komen niet zo mooi tot zijn recht en je hebt iets te eel brushes en die filters gebruikt.

V2. Vnid ik mooiste, leuke effecten goede afwerking mar je font mocht wel iets subtieler

3. 1 van de betere, maar font kan beter.

:W

Geplaatst: (bewerkt)
Hey

Ik verwacht hier gigantisch veel an RDF spreekt me aan de naam ook, jed kan het blijkbaar vrij goed. Dat wist ik niet, de hoofdfoto is opzih al mooi,

1. Vind ik nogal onrealisctis h kleuren komen niet zo mooi tot zijn recht en je hebt iets te eel brushes en die filters gebruikt.

V2. Vnid ik mooiste, leuke effecten goede afwerking mar je font mocht wel iets subtieler

3. 1 van de betere, maar font kan beter.

:W

Heel erg bedankt voor je rate. Verder ben ik pas begonnen. Maar ik kan je alvast medlen dat ik er al bijna weer 2 heb klaar leggen.

Meer rates zijn altijd nog welkom!

Edit: Rivel je snapt wel dat die bovenste Normal dus dat ik daar zelf niks aan heb gedaan. Die heb ik gewoon van Google af.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Signature 1 :

Super sfeervolle signature , Er zit ook een bepaalde style in die ik nu nog niet kan achterhalen maar later wel , De kleur past er goed bij en gelukkig geen letters erin, De linkerkant helemaal bovenaan dat licht van de zon is nog iets te fel als je daar iets kan doe wordt het een supersig

Cijfer:8,5/10

Signature 2 :

Dit is een beetje een saaie signature een beetje kleur erin zal leuk zijn ! , Er zit ook een bepaalde style in die ook bij Signature 1 zit , En het lettertype past er niet bij!

Cijfer:6,5/10

Geplaatst:

Die laatste zie ik slechts een stukje uitgesneden van het origineel, verder ziet het er wel goed uit. :) Nog niet zulke hele effecten, maar ziet er goed uit. Van alles (gemiddeld) een 7,5/10. :Y

Geplaatst:
Die laatste zie ik slechts een stukje uitgesneden van het origineel, verder ziet het er wel goed uit. :) Nog niet zulke hele effecten, maar ziet er goed uit. Van alles (gemiddeld) een 7,5/10. :Y

De efecten die ik heb gebruik zijn denk niet echt heel goed zichtbaar. Ik heb een heel heel licht zand stuctuurtje gebruikt. En de zon ietjes veller. Voor de rest heel erg bedankt voor je rate.

Geplaatst:

Hmm, er valt bijna niets te raten....

Met alle respect maar ik vind je werkjes niet zo goed, het eerste met het skateboard V2 is wel redelijk maar daar zou je de tekst ook anders mogen doen...

De overige is ook maar gewoon een afbeelding, uitgesneden stukje en daar tekst op gedaan, dan een klein effectje dat soms zelfs de afbeelding minder mooi maakt dan de échte...

Probeer eens met renders te werken en brushes te gebruiken, je kan hier op het forum heel wat goede tutorials vinden...

Ik weet niet of je dat al kan maar als je zo iets probeert denk ik dat je al meteen veel mooiere resultaten krijgt..

Succes verder met designen ;)

Geplaatst:

Jup :D zoiet :D

Het is misschien een van je eerste met render zo?

Nou, ik vind tekst goed en border, de kleur van je render zo, maar achtergrond is maar gewoontjes :) voor zo'n achtergrond kan je nu een stock gebruiken van dat spel/iets in dat genre, en daarop kan je dan zo'n effecten doen die je in je vorige gedaan hebt, dan zal het al een veel beter result geven, maar natuurlijk zal het dan nog beter kunnen enzo, maar dat is bij de meesten hier zo ( mij ook xD )...

Als je wat van brushing onder de knie hebt kan je leren smudgen en daarna nog wat verschillende stijlen in signatures...

Ik denk wel dat je goed je best doet in't designen dus na wat oefenen denk ik wel dat je goeie dingen maakt :D

Ik ben benieuwd ;)

En als je vragen hebt met iets kan je PM'en ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...