Jump to content

Yourube filmpjes werken niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb altijd al problemen gehad met Javascript alleen sinds een paar dagen kan ik geen Youtube filmpjes meer bekijken. Dit vind ik heel erg jammer, maar het komt waarschijnlijk door Javascript. Ik krijg als ik op een filmpje klik deze foutmelding:

Hallo, je hebt JavaScript uitgeschakeld of je hebt een oude versie van Adobe's Flash Player. Download de nieuwste Flash Player.

Ik heb echt de allernieuwste versie van Adobe Flash Player alleen met het Javascript lukt het helemaal niet. Ik heb er al uren werk aan gehad, alleen er is geen teken van verbetering. Ik heb het ookal in verschillende internetbrowsers geporbeerd, maar daar ligt het ook niet aan. Ook heb is de nieuwste versie van Java gedownload en ook daar zal het niet aan liggen. Iemand tips?

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien heb je 'm uitgeschakeld staan:

Voor Internet explorer:

Open het menu Extra/Tools en klik op Internet-opties/Internet Options .

Open het tabblad Beveiliging/Security.

Klik op de zone Het Internet/Internet en klik op Aangepast niveau/Custom Level.Schakel onder Actief uitvoeren van scripts/Scripting in de sectie Uitvoeren van scripts/Active Scripting het selectievakje Inschakelen/Enable in.

Voor Firefox:

Open het menu Extra/Tools en klik op Opties/Options.

Open het tabblad Inhoud/Content.

Schakel het selectievakje JavaScript inschakelen/Enable JavaScript in.

Bron:Klik

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

Dit probleem heb ik zelf ook heel lang gehad. De oplossing staat thuis in mijn favorieten, zodra ik thuis ben zal ik hem even posten. :Y

Geplaatst:
Misschien heb je 'm uitgeschakeld staan:

Voor Internet explorer:

Open het menu Extra/Tools en klik op Internet-opties/Internet Options .

Open het tabblad Beveiliging/Security.

Klik op de zone Het Internet/Internet en klik op Aangepast niveau/Custom Level.Schakel onder Actief uitvoeren van scripts/Scripting in de sectie Uitvoeren van scripts/Active Scripting het selectievakje Inschakelen/Enable in.

Voor Firefox:

Open het menu Extra/Tools en klik op Opties/Options.

Open het tabblad Inhoud/Content.

Schakel het selectievakje JavaScript inschakelen/Enable JavaScript in.

Bron:Klik

Het stond helaas al aangevinkt dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Toch nog bedankt, want zo weet ik zeker dat het niet hieraan ligt. Het is voor mij nog steeds een raadsel wat er in hemelsnaam mis is met mijn Javascript. Als iemand anders nog een ideetje heeft komt dat als een zegen _O_ .

Geplaatst:
Kijk eens op deze site. Dit werkte bij mij!

Ik had het volste vertrouwen dat dit echt lukte, maar ook dit werkt niet :N . Toch nog bedankt :tu: , maar helaas heb ik denk ik een hele rare fout in mijn JavaScript. Please, als iemand anders nog ideetjes heeft zijn die echt heel, heel, heel erg welkom!!! _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...