RS-modder Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 hoi, Ik heb WoW weer geinstalerd en hij moet nu patchen maar waarom duurt dit zo lang?? Reageren
T@rget Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Omdat hij die patches van internet moet downloaden. En die zijn behoorlijk groot Reageren
RS-modder Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 ok maar kan dit echt neit wat sneller als 2-3uur? Reageren
Youp Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 ok maar kan dit echt neit wat sneller als 2-3uur? Dat ligt puur aan je computer. Kan sneller, maar dan zal je er ook voor moeten betalen ook dus, nieuwe onderdelen zijn niet gratis. Maar als de patch net nieuw is, downloaden veel mensen 'm, is ie slomer, of doet ie het zelfs niet. Dus het op een later tijdstip doen moet volgens mij wel een beetje helpen. Overigens is 2-3 uur wel heel sloom, toen had ik heel WoW erop staan :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.