Jump to content

In welke tijd moet de volgende gta afspelen!


STASKO

In welke tijd moet de volgende gta zich afspelen??  

267 leden hebben gestemd

  1. 1. In welke tijd moet de volgende gta zich afspelen??

    • 1 in de middeleeuwen
      0
    • 2 romeinse tijd (200 na chr)
      1
    • 3 jaren 30
      0
    • 4 jaren 40
      2
    • 5 jaren 50
      0
    • 6 jaren 60
      0
    • 7 jaren 70
      4
    • 8 toekomst(ruimteschepen enz enz heel ver in de toekomst)
      2
    • 9 wilde westen
      1
    • 10 anders,,,,,zet je anwoord hieronder.
      8


Recommended Posts

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • STASKO

    6

  • AmsterdamBoy

    5

  • Lantyz

    3

  • Mazzeltje

    3

waarom zou je het wilde westen of middeleeuwen kiezen toen bestonden er nog helemaal geen auto's en hoe kun je een spel dan grand theft AUTO noemen

Altijd nog leuk om dat te doen...

Of mischien zoals ''Back to the future'' :puh: ..

Toekomst zal best wel cool zijn, alleen dan niet zoals ''the Jetsons'' ofzo ( artoonnetwork ).

Maar geef maar mij gewoon in 1995, ben ik tevreden. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook van nu in 2005 ofzo weet ik niet maar lijkt me wel cool dan met allemaal londsdalers enzo. en het moet zich afspelen in de NL en dat je ook op straat ruzies enzo ziet met lonsdalers en (zeg maar) ''rap groep'' (marokanen enzo.)

(er moet ook terroristise aanslagen komen je loopt op straat onploft er ineens een bus ofzo. :lol: haha )

of grand theft auto Time travel

moet je heletijd terug in de tijd enzo. haha kan je naar de middeleeuwen moet je daar een vent vermoorden en dan kom je weer terug in je eigen tijd lijkt me ook wel cool (beetje raar wel) maarja! :lol:

Bewerkt: door DEATH333
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook van nu in 2005 ofzo weet ik niet maar lijkt me wel cool dan met allemaal londsdalers enzo. en het moet zich afspelen in de NL en dat je ook op straat ruzies enzo ziet met lonsdalers en (zeg maar) ''rap groep'' (marokanen enzo.)

(er moet ook terroristise aanslagen komen je loopt op straat onploft er ineens een bus ofzo. :lol: haha )

of grand theft auto Time travel

moet je heletijd terug in de tijd enzo. haha kan je naar de middeleeuwen moet je daar een vent vermoorden en dan kom je weer terug in je eigen tijd lijkt me ook wel cool (beetje raar wel) maarja! :lol:

Jah lijkt me ook wel cool, ik wil gewoon de tijd van nu en dat de autos er ook echt merken hebben enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou je het wilde westen of middeleeuwen kiezen toen bestonden er nog helemaal geen auto's en hoe kun je een spel dan grand theft AUTO noemen

Grand Theft Hooiwagen, the middeleeuwen editie. Whahahahahaha!! lol!!

(EDTI: ik weet dat er een EDIT knop is ja, sorry)

Bewerkt: door CelicaVB
Link to comment
Delen op andere websites

In de jaren '30, lekker leuk, in die tijd net tussen de wereldoorlogen, hoge werkloosheid (meer rellen) net de tijd van Hitler en Stalin, dan is er tenminste werk aan de winkel. Maar mag opzich ook wel in de Griekse Oudheid, (Grand Theft Horseriders) Maar dan wel dat jij met de nieuwste wapens rondloop, en bijvoorbeeld het leger met als aanvoerder Achilles ofzo. Iedereen andere voertuigen, zoals kruiwagens en hooiwagens, en dan één super-moderne race-auto ertussen. Zullen ze nog best van schrikken. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja opereren tegen de naties!! dus missies dat je een bank moet overvallen waar geheime natie documenten liggen en nog meer spitfires,,,en alemaal 2de wereld orlog!!! Nee daar koop ik Medal Of Honor voor of Call Of Duty enz enz,,,,

maar nog een spel als Mafia zou ik wel leuk vinden maar dan in gta style!!

lache :lol: :D :lol: :D

Link to comment
Delen op andere websites

weer een gta met gangster sfeer zoals gta sa

en dan liefst in de jaar eind 70 begin 80,en dan aan het eind van het spel krijg je samen met je vriendin een baby,en het vervolg op dit deel is de baby volwassen 20 jaar(dan is baby de hoofdrol speler),en wat er in de tussen liggende jaren is gebeurt komt op de GTA ???? DVD.

nieuwe triologie: in het spel ben je ????,aan het einde word je papa.

en het vervolg op deel 1 ben je dan ??? kind van vader deel 1.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...