Jump to content

In welke tijd moet de volgende gta afspelen!


STASKO

In welke tijd moet de volgende gta zich afspelen??  

267 leden hebben gestemd

  1. 1. In welke tijd moet de volgende gta zich afspelen??

    • 1 in de middeleeuwen
      0
    • 2 romeinse tijd (200 na chr)
      1
    • 3 jaren 30
      0
    • 4 jaren 40
      2
    • 5 jaren 50
      0
    • 6 jaren 60
      0
    • 7 jaren 70
      4
    • 8 toekomst(ruimteschepen enz enz heel ver in de toekomst)
      2
    • 9 wilde westen
      1
    • 10 anders,,,,,zet je anwoord hieronder.
      8


Recommended Posts

zijn jullie dom ofzo de verhaal van san andreas is in 1990 dus het kan nooit weer terug gaan in de tijd het zo wel jaar 1991+ zijn ik zelf denk 1995 (1996)

ben jij dom ofzo...

gta III was ook verder in de tijd dan Vice City ;)

Ontopic: ik wil ook dat het in deze tijd afspeelt :lol:

Bewerkt: door jowx
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • STASKO

    6

  • AmsterdamBoy

    5

  • Lantyz

    3

  • Mazzeltje

    3

ik vind dat het in deze tijd moet komen met lekker veel gangs die je helpen of je willen killen of dat het moet afspelen dat 2 pac werd doodgeschoten en dat je die moord gezien heb en het vertelt hebt aan de politie en dat je daardoor in de problemen komt en allemaal missies moet doen om in leven te blijven.

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info. Gelieve ook niet onder iedere post zo'n zinloos plaatje te hangen]

Link to comment
Delen op andere websites

hoop dat het ook in het heden wordt en dat ze een keer ook beetje dingein er in stoppen die je hier om de hoek tegen komt niet alleen al die america shit enz en dat ze bij de voglende HET VERKEER GOED DOEN EN REAL MAKEN :D

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou je het wilde westen of middeleeuwen kiezen toen bestonden er nog helemaal geen auto's en hoe kun je een spel dan grand theft AUTO noemen

dan noemen ze het toch Gran Theft Horse (GTH) ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Rond 2005. En dan zou het leuk zijn om alle grote steden in europa, bijvoorbeeld Amsterdam, Berlijn, Londen, Rome, Parijs en mischien zelfs Moskou, op aparte stukken land (Londen dan op een eiland die met een tunnel en boot te bereiken is) en dat je dan in BV. Amsterdam (natuurlijk) begint en dan door alle steden heen speelt met alle kenmerken van die stad als je voor- of nadeel. Bijvoorbeeld de achterzijdsvoorburgwal in A'dam en het rode plein in Moskou. Dan zou je als tussensteden (net als bij SA) steden als Köln, Eindhoven, Lyon, Milano kunnen nemen. De naam zou dan iets kunnen worden als GTA: Big Cities of Europe of dat soort dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met Mazzeltje eens,

Te ver terug in de tijd is niet leuk, maar te ver in de toekomst is ook niet leuk.

ik denk dat GTA nooit de real time mag paseren, anders kunnen er dingen bedacht worden die er nooit zullen gaan komen.

(Zoals het jetpack in San Andreas, erg onrealisties <_< )

tussen de 1990 en 2005 en ik ben blij :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met Mazzeltje eens,

Te ver terug in de tijd is niet leuk, maar te ver in de toekomst is ook niet leuk.

ik denk dat GTA nooit de real time mag paseren, anders kunnen er dingen bedacht worden die er nooit zullen gaan komen.

(Zoals het jetpack in San Andreas, erg onrealisties <_< )

tussen de 1990 en 2005 en ik ben blij :)

Mee akkoord bradley1990!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met Mazzeltje eens,

Te ver terug in de tijd is niet leuk, maar te ver in de toekomst is ook niet leuk.

ik denk dat GTA nooit de real time mag paseren, anders kunnen er dingen bedacht worden die er nooit zullen gaan komen.

(Zoals het jetpack in San Andreas, erg onrealisties <_< )

tussen de 1990 en 2005 en ik ben blij :)

ik 1990 had je allang een jetpack hoorz

kijk maar naar een oude jamesbond film dan zie je ook een jetpack

en die film kwam volgensmij uit 1980 ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Rond 2005. En dan zou het leuk zijn om alle grote steden in europa, bijvoorbeeld Amsterdam, Berlijn, Londen, Rome, Parijs en mischien zelfs Moskou, op aparte stukken land (Londen dan op een eiland die met een tunnel en boot te bereiken is) en dat je dan in BV. Amsterdam (natuurlijk) begint en dan door alle steden heen speelt met alle kenmerken van die stad als je voor- of nadeel. Bijvoorbeeld de achterzijdsvoorburgwal in A'dam en het rode plein in Moskou. Dan zou je als tussensteden (net als bij SA) steden als Köln, Eindhoven, Lyon, Milano kunnen nemen. De naam zou dan iets kunnen worden als GTA: Big Cities of Europe of dat soort dingen.

maar dan hebben we een probleem, het spel zal dan zelfs te groot zijn voor de ps3, zeker in een andere engine, en je kunt snel verdwalen, en omdat de wereld dan zo groot is, nooit meer in de bewoonde wereld komen, maar wanneer dat spel op de pc komt zal het al gauw zo'n 20GB in beslag nemen, ik denk zelfs wel meer, en het zal dan al gauw zon 8jaar duren voordat dat spel af is

wat ze wel kunnen doen, zijn de steden verkleinen en de belangrijkste dingen laten zien, kijk maar naar GTAVC, dat is eigenlijk een ook maar erg klein vergeleken met miami,

dus ze moeten wel ongeveer dezelfde maten in steden houden als de vorige GTA's, anders word het spel te groot, en te groot is ook al niet leuk

dus als de volgende GTA, GTA BIG CITIES OF EUROPE gaat heten zal het ongeveer 10x zo groot als gta sa moeten zijn.

NEE, ik denk dat rockstar wat rustiger aan gaat doen, en maar een game maken die ongeveer 2x zo groot als GTA SA is (dat is al heel wat)

p.s. ik denk dat de moderne tijd beter zal zijn dan de toekomst, anders lijkt het meer op een science fiction shooter (zoals area51 game), maar we moeten nog afwachten wanneer de officiele info vrijkomt

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...