lindsey123 Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) San andreas doet het bij mij niet meer. Hij geeft geen CD-tje aan, alleen zo'n grijs memorycard. Misschien ligt het hier aan: Een maandje geleden deed hij het nog prima, maar ik liet hem een paar dagen aan staan (zonder uit te zetten gewoon het spel nog aan dus) toen 3 dagen later ofzo, wou ik het spel weer gaan spelen, maar hij liep heel erg vaak vast als ik bezig was met spelen, dat was erg irritant . dus ik resette en nog steeds doet hij raar en loopt hij vast. En nu geeft hij gewoon geen CD-tje meer aan en kan ik niks meer. ook het spel dus niet meer spelen ik snap er niks van??? Kaniemand mij misschien helpen? wat kan ik doen? ik heb al gekeken of alle stekkers enz. er goed in zaten en ja die zaten gewoon goed. ik vin et erg vervelend dat ik nu het spel nie meer kan spelen. dus aub wat moet ik doen? Ikhoop snel een reactie terug te krijge. Groetjes lindsey Bewerkt: 13 oktober 2007 door Bling Dikgedrukte lettertype naar normaal veranderd. Reageren
WackoX Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Zeg eerst maar op welk platform het is Reageren
lindsey123 Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Zeg eerst maar op welk platform het is platform? wat is dat? jh srry heb er niet zoveel verstand van... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Lol PS2 , Xbox heeft geen memorycard maar hardeschijf. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Klinkt als een PS2... 3 dagen San Andreas aan laten staan is niet erg verstandig. Je moet eens voelen hoe warm die disc na 2 uur al is. 24 uur zou hij nog net aankunnen, maar langer wordt echt een uitputtingsstrijd voor die arme disc. Niet erg gezond voor je disc dus Volgens mij ligt het dus aan het feit dat je hem drie dagen aan hebt laten staan, en dat de cd daardoor een beetje oververhit is geraakt. Reageren
lindsey123 Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Klinkt als een PS2... 3 dagen San Andreas aan laten staan is niet erg verstandig. Je moet eens voelen hoe warm die disc na 2 uur al is. 24 uur zou hij nog net aankunnen, maar langer wordt echt een uitputtingsstrijd voor die arme disc. Niet erg gezond voor je disc dus Volgens mij ligt het dus aan het feit dat je hem drie dagen aan hebt laten staan, en dat de cd daardoor een beetje oververhit is geraakt. Ja dat dacht ik dus ook al. en btw ja PS2 idd. tog bedankt voor jullie snelle reacties! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.