kevin software Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 hallo mijn vriend heeft gta sa en speelt het op een laptop eerst had hij er geen probleemen mee maar sinds een paar dagen loopt zijn gta steeds vaag de voertuigen rijden uitzichzelf vooruit. weet iemand een oplossing??? bvd Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Zitten er echt geen bestuurders in? Anders heb je te maken met de Ghost Glendale's. En anders is het een probleem met txd's van peds. Probeer eens zo'n auto te jatten en kijk of CJ er een onzichtbaar iemand uitsleurt ofzo. Reageren
kevin software Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 nee ik bedoel als hij er in zit rijd de auto vanzelf vooruit hij kan wel stuuren. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Probeer de auto te jatten als hij een keer stilstaat en kijk wat CJ. Gaat hij er gewoon in zitten, zonder iemand eruit te slepen, dan weet ik het niet. Sleept hij een onzichtbaar mannetje eruit, dan weten we het probleem. Reageren
kevin software Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 nee het is in sa-mp ls hij in een voertuig gaat dan rijd hij uit zichzelf :S dat is in elke server zo Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Oh... SA-MP! Dan zal de server je medespelers wel niet goed kunnen laden ofzo... Verder weet ik niet zo veel van SA-MP af en denk ik dat je beter af bent in het SA-MP forum Reageren
Bling Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 SA:MP heeft niets met het officiële spel te maken, dus vandaar dat je ons even in de war bracht. Het is daarom aan te raden om dit soort topics voortaan gewoon in het SA:MP fora te plaatsen, want hier (SA fora) moeten de vragen echt specifiek op het spel 'GTA: San Andreas' gericht zijn. Zie ook dit topic van mij, waar ik zeer recentelijk alles nog had uitgelegd. - Topic verplaatst naar 'SA:MP Help' forum. - Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.