joppie Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Hey, Ik vraag me af wat nou het verschil tussen de platinum editie en de gewone GTA SA op de ps2... Weet iemand het wel? Bewerkt: 13 oktober 2007 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 de platinum editie is gwn normale editie maar: omdat het een planatium hoesj heeft betekend het dat dit spel heel veel word verkocht, kan je ook op het hoesje lezen. trouwens planatium is ook op ps2 :0 heb ik Reageren
pasgal Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Ik vraag me af wat nou het verschil tussen de platinum editie en de gewone GTA SA op de ps2... het enigste verschil is dat de cd-hoes en de cd-rom in een ander jasje is gestoken meer niet. Als het goed is doen ze dat alleen maar als er meer dan 400.000 van verkocht zijn Bewerkt: 13 oktober 2007 door pasgal Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Volgens mij was er wel degelijk een verschil, ik weet alleen niet meer wat... Volgens mij dat sommige (bruikbare) glitches het niet meer doen of zo... Weet iemand hier meer over? Reageren
Bling Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Weet iemand hier meer over?In de Platinum-editie zijn inderdaad enkele bugs en gliches gerepareerd, loopt het spel wat soepeler en is het dus toch een kleine verbetering ten opzichte van de vorige versie. Tevens kunnen savegames niet met een andere uitgave van het spel gespeeld worden, dus het is niet mogelijk om met de eerste uitgave van het spel, een savegame van de Platinum-editie te laden. Het spel zal dan vastlopen, net zoals dit bij de PC-versie het geval is. Reageren
joppie Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Dus, als ik een savegame van SA voor de ps2 wil downloaden, en ik heb bijvoorbeeld de platinum editie dan moet ik een savegame downloaden van de regio Pal UK Platinum... (bij de downloads) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Ja dat klopt, netzoals bij de PC kan je een V1 bestand niet afspelen met een V2 spel en vise versa. Zo ook dus met savegames voor de PS2, als je Pal UK Platinum hebt moet je ook een savegame van dezelfde versie downloaden, anders heeft het geen zin. Een savegame van een andere versie wordt tot op een bepaalde hoogte wel herkent: je ziet 'm in de lijst staan waar al je savegames staan maar je kan 'm niet laden, dan krijg je of een foutmelding of er wordt gewoon een nieuw spel gestart. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 (bewerkt) Ik zelf vind de platinum versie verrot.. Voor mij gevoel is het niet orgineel.. Er is wel voordeel van Platinum versie: Goedkoop! Bewerkt: 18 oktober 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.