Dark_Zemy Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) sorry summer >>> Door SummerBase: Misschien zou wat minder sarcastisch in deze wat gepaster zijn, let dus op je uitspraken.<<< maar ik merk duzz dat het beeld steeds flikkert van wit beeld aar geel beeld... hoe is dit te vehelpen? Bewerkt: 14 oktober 2007 door Dark_Zemy Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Ik zit nu op de computer!echt waar??? ja echt!!! maar ik merk duzz dat het beeld steeds flikkert van wit beeld aar geel beeld... hoe is dit te vehelpen? Kun je iets duidelijker zijn?? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Begin simpel; check eerst de monitorkabel, misschien is hij niet juist aangesloten, of zit er ergens een kabelbreuk. Controleer daarna de monitor, sluit hem even aan op een andere pc, en kijk of het probleem zich ook daar voordoet. Levert dat alles niets op probeer dan eens een andere monitor op je pc, om te kijken of er een probleem is met de videokaart. Op die manier kan je het probleem achterhalen, en weet je wat je moet doen om het op te lossen. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Begin simpel; check eerst de monitorkabel, misschien is hij niet juist aangesloten, of zit er ergens een kabelbreuk. Controleer daarna de monitor, sluit hem even aan op een andere pc, en kijk of het probleem zich ook daar voordoet. Levert dat alles niets op probeer dan eens een andere monitor op je pc, om te kijken of er een probleem is met de videokaart.Op die manier kan je het probleem achterhalen, en weet je wat je moet doen om het op te lossen. Gelukt tnx... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.