BigM Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Note: Ik praat hier engels aangezien ik deze topic ook op engelse photoshop sites wil gebruiken, Reactie's MagNatuurlijk Gewoon In het NL. Btw: My english is very bad, That u know it Welcome in my topic Were you can rate All My desingsThat i make with adobe Photopshop(CS2). Here i will post The things that i have maked So u can rate them So i can be better in it.If you wanna rate here, Do it like this :Rate :....... Points :[1/100%] Extra:...... Please do it like that so I really can learn of it.For the ones who dont know it my last desing have allready got some ratesby some people.See below for my firstphotoshop sig. After I was starting with it again This desing was having a score around the 80%. Good start. But because I am a newb not the best. So i Maked my new sig.Rate it in the goodway Please :Style : anime. I want to try something newNote: I was having in my complete version a border of 1. The sig was having color. But i used a black/white Gradientmap Because he was to full. And my name was not standing nice in the signature Please rate them Bewerkt: 13 oktober 2007 door BigM Reageren
Ferre Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Waarom post je op een Nederlands forum een Engels topic. En waarom Engels als je Engels niet zo goed is? Reageren
AreZzo Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Dat snap ik ook niet, maar goed Je signatures zijn heel mooi De eerste vind ik wel dat je die witte vlekken moet wegdoen, het is overbelicht De tweede had je beter wat meer kleur in de render gelaten maarja Je tekst zit altijd mooi verstopt alleen kan ik het niet echt lezen in de 2de, staat daar anti nature? zoja, waarom dan ? Verder mooi gedaan hoor, doe zo verder Reageren
BigM Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 (bewerkt) Nou dt zal ik zeggen, Ik wil dittopic op meerdere fora gebruiken. Maar ik heb geen zin om maar te blijven typen aangezien jullie prima engels kunnen Zelf megaleden zijn dus telui om telezen wat er helemaal boven aan staan Bewerkt: 14 oktober 2007 door BigM Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Dit is een Nederlands forum, en er wordt hier ook Nederlands gesproken. Dat staat overigens ook in de forumregels. Reacties, rates, beoordelingen en posts van jouw zullen dan ook gewoon in het Nederlands geschreven moeten worden. Ook op een engels forum zullen ze een vreemde taal zoals Nederlands niet accepteren. Er zullen inderdaad een hele hoop mensen zijn hier die prima engels kunnen, maar daarintegen zijn er ook een hoop die het niet zo goed onder de knie hebben. Ik wil je daarom dan ook vragen dit topic gewoon in het Nederlands te houden. Wil je je designs ook laten raten op Engelse fora zal je simpelweg aldaar een showtopic moeten openen. Reageren
Rullez Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Style : anime. I want to try something new Note: I was having in my complete version a border of 1. The sig was having color. But i used a black/white Gradientmap Because he was to full. And my name was not standing nice in the signature Dit is zeker een aparte style, alleen ietsjes te overlicht op het lichaam. Verder heb je wel een heel erg leuke achtergrond die zeker bij je render past. Wie weet had je die staf die zei vast houd aan de bovenkant nog iets van licht had kunne laten schijnen. Verder had een klein beetje tekst ook wel heel erg leuk geweest. Voor de rest heb ik geen op en aanmerkingen. 75% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.