Jump to content

help me aub! Worms 4 stopt opeens!

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, ik heb nog worms 4 gekocht maar nu doet hij het niet

als ik hem opstart begint hij wel en hij laad dan ook maar dan kapt ie er op eens mee

ik heb geprobeerd een filmpje te maken maar als hij er mee kapt, kapt het filmpje ook.

wie wil mij aub helpen anders is mijn geld weer verspild! het lijkt me zo een leuk spel :-(

hier is ie; klik

heel erg bedankt alvast! _O_

radio es.

Geplaatst:

Je zou kunnen proberen om je videokaart te updaten, en kijken of het spel dan werkt. Om te kijken welke videokaart je hebt, kun je naar Start -> Uitvoeren -> 'dxdiag' intypen gaan. Er opent dan een schermpje, en in dat schermpje klik je op het tabblad 'Beeldscherm':

dxdiagct6.jpg

Acher 'Naam' kun je zien welke videokaart jij hebt. Veel succes, ik hoop dat het lukt. Hier heb ik nog wat links voor updates van videokaarten van Nvidia en van Ati:

Nvidia driver updates

Ati driver updates

Natuurlijk zou jij een andere kunnen hebben. Als je er niet uitkomt, post dat dan maar even. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

ja uhm ik heb de videokaart; NVIDIA GeForce3 Ti 200 (microsoft comperation)

nu ben ik naar die site gegaan en heb dat ff gedaan en hij is nu aan het downloade

Bewerkt: door Radio Es.
Geplaatst:

Ik denk dat jij dan hier moet zijn. Zorg ervoor dat je de nieuwste nVidia-driver installeert, dat is dus waarschijnlijk degene die het laatst gepubliceerd is (waarschijnlijk deze.

Zorg er overigens wel voor dat je een driver-update installeert met het Windows vlaggetje (windows.gif) ervoor, als je Windows hebt.

[Edit] Je hebt ook nog wat Bèta Drivers van Nvidia, maar ik weet niet of die nog op de GeForce 3 geïnstalleerd kunnen worden. Je kunt het altijd proberen, want als het niet kan, dan wordt dat je dacht ik verteld tijdens de installatie, en dan wordt die automatisch afgesloten.

[@ hieronder] ForceWare is de naam van de software die op de kaarten van Nvidia geïnstalleerd kan worden. ;)

die andere deet het niet, nu ben ik die jij zij aan het doen maar ik heb wel GeForce en geen ForceWare, maarja kijke of deze het doet

jammer krijg het zelfde scherm als denet:

post-2635-1192289422.png

hoe kan ik het nou oplossen, ik wil hem spele!! :-(

Geplaatst:

Ik heb het zelfde probleem.(maar dan met het spel FIFA 08) Ik heb Intel. (voor meer info kijk in het FIFA 08-topic)

Ik heb geupdate maar het doet het nog steeds niet

bij die béta krijg ik ook alweer dat zelfde scherm als in de post hierboven! :-(:-(

btw het kan niet eens aan me videokaart zitten want op de achterkant staat dat nvidea geforce3 ti200 het gewoon moet doen ermee

De demo deed het ook al niet nee. Hmmm dat zal het zijn. Ik ga het zo op de Laptop kijken.

Op de laptop doet hij het gewoon. Raar

Bewerkt: door Mister.X
Geplaatst:

ik heb nog een beetje lopen rondneuzen, en toen kwam ik dit gastje tegen die het zelfde probleem heeft als mij;

forumtpopj6.png

ik weet nu niet zo goed wat hij zegt, maar ik moet dat dus ook doen, wie kan het ff 'vertalen'??

alvast bedankt _O_

radio es.

Geplaatst:

Hij zegt dat het waarschijnlijk een ATI Driver probleem was. Hij heeft de nieuwste gedownload en toen werkte het weer. Dus je moet je drivers updaten, afhankelijk van je grafische kaart, voor jou dus Nvidea als ik het goed begrepen heb. :)

Geplaatst:
die andere deet het niet, nu ben ik die jij zij aan het doen maar ik heb wel GeForce en geen ForceWare, maarja kijke of deze het doet

jammer krijg het zelfde scherm als denet:

post-2635-1192289422.png

hoe kan ik het nou oplossen, ik wil hem spele!! :-(

ja maar dan krijg ik dit? dit is voor de kleuren ^

is die driver iets anders dan? kan je me een link geven?

Geplaatst:

Ik heb begrepen dat je een NVIDIA GeForce3 die is echt super super super! oud. Dus ik denk dat je PC het spel simpelweg niet aan kan

Geplaatst:

ja daarom wil ik die ook update, maar dan krijg ik dat ene scherm en dan sluit de installatie af :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...