Rullez Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 ja daarom wil ik die ook update, maar dan krijg ik dat ene scherm en dan sluit de installatie af Als het update van je videokaart niet lukt kan je 3 dingen doen. Je afvragen of je wel de juiste update heb gedownload. Contact opnemen met de makers van je videokaart. Of natuurlijk gewoon een nieuwe videokaart kopen. (Wel erg overbodig als je nog een goede videokaart heb.) Veel geluk nog verder! Reageren
Radio Es. Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 wie kan dan voor mij een link geven waar ik de juiste videokaart moet downloade, ik heb echt geen zin om een nieuwe te kope Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 ja daarom wil ik die ook update, maar dan krijg ik dat ene scherm en dan sluit de installatie af Van een driver update wordt je videokaart niet sneller, wel van het vervangen van een videokaart. Die driver wil niet updaten, omdat hij te oud is en niet ondersteund wordt door nVidia Forceware. en nVidia schrijf je als nVidia, Nvidia of NVIDIA en niet als nvidia, nVidea of NVIDEA. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 maar volgens het spel zou het hij het gewoon moeten doen!: kijk maar, dit zijn de requirements die achter op het spel staan, ik heb gewoon WindowsXP, Reageren
T@rget Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 maar volgens het spel zou het hij het gewoon moeten doen!:kijk maar, dit zijn de requirements die achter op het spel staan, ik heb gewoon WindowsXP, Er staat dat je een DirectX 9 Graphics cart moet hebben. Dat jij Windows XP hebt wil niet zeggen dat je PC het aan kan. En ik geloof niet dat die kaart die jij hebt DirectX 9 is (Ik denk eerder DirectX 7) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.