Indycar series Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Kan ik in WMM stukjes film(zelfgemaakte) sneller of langzamer afspelen? Niet het hele filmpje,maar stukjes. Alvast bedankt, Indycar series. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Selecteer in het storyboard op het stukje film dat je wilt vertragen/versnellen. Klik dan links in het menu onder het kopje 2. Filmbewerken op Video-effecten weergeven. Onderaan staan de effecten vertragen en versnellen. Sleep het effect naar het stukje film en die zal meteen aangepast worden. Helaas bestaat de keuze alleen uit half zo snel of dubbel zo snel. Overigens heb ik het uitgelegd voor de Windows Movie Maker van XP, dus ik weet niet of dit met de Vista versie precies hetzelfde is. Succes! Reageren
Indycar series Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Selecteer in het storyboard op het stukje film dat je wilt vertragen/versnellen. Klik dan links in het menu onder het kopje 2. Filmbewerken op Video-effecten weergeven. Onderaan staan de effecten vertragen en versnellen. Sleep het effect naar het stukje film en die zal meteen aangepast worden.Helaas bestaat de keuze alleen uit half zo snel of dubbel zo snel. Overigens heb ik het uitgelegd voor de Windows Movie Maker van XP, dus ik weet niet of dit met de Vista versie precies hetzelfde is. Succes! Bedankt voor je reactie. En maakt niet uit dat je het uitgelegt hebt voor XP,daar heb ik het voor nodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.