bramboy Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Kan je je Lokaal station ''kopieren'' voor meer ruimte zodat je tweekeer lokaal station hebt en de ene heet C: en de andere D: kan dat ZONDER je pc opnieuw te instaleren??? Reageren
SummerBase Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Dit kan wel, dan moet je een extra partitie aanmaken. Dit kan je doen met bepaalde partitie software (ik heb daar nog gene ervaring mee dus iemand anders zou je daar mee moeten helpen). Wel kan ik je vertellen dat je daarvoor niet windows opnieuw hoeft te installeren. Wel moet de huidige windows installatie op de huidige schijf (partitie dus eigenlijk) blijven staan anders werkt het systeem niet meer en dan heb je als resultaat dat wel alles opnieuw geinstaleerd moet worden. Verder kan ik er niet bijster veel over vertellen, want dit was alles. Veel succes en we horen het nog wel als er wat is. Reageren
T@rget Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 (bewerkt) Hoi. Dit kun je met Partition Magic doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik weet alleen dat je voor dat programma je Windows niet opnieuw hoeft te installeren. BTW, je kunt je schijf niet kopiëren hoor. Alleen in tweeën of meer splitsen. Dan ontstaat er niet meer ruimte, Maar dan verdeeld hij de ruimte over meerdere lokale stations EDIT: Die link die ik er bij heb gegeven (Op Partition Magic kliken) is een trail, ik weet niet of je daar ook echt mee kunt werken. Er staat in ieder geval onderaan die pagina Notice: This is only small and unfunctional demo version. The full version can be buyed here for $69.95. Wat betekent: Let op: Dit is maar een kleine, niet werkende demo versie. De volledige versie kan hier worden gekocht voor $69.95. Bewerkt: 23 oktober 2007 door RonaldVC Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Maar je spitst dan als het waren de hardeschijf en ik weet niet of je data dan wel blijven staan. Dus eerst alles backuppen op de eenofandere manier en dan pas er mee experimenteren, je weet nooit of zeker of je data blijft staan op de schijf. Aangezien ik een halfuurtje geleden Windows opnieuw geinstalleert heb weet ik dat je in ieder geval bij de installatie partities aan kan maken en formatteren. Ik meen ooit gehoord te hebben van Partition Manager maar dat weet ik niet zeker. Je kan op google natuurlijk ook zoeken naar partitie software met zoektermen als Partition software Partitie software etc. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.