Fbi-Crew Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2007 Ik gebruikte VCMM Unhandled Exception, ik gebruik VCMI Unhandled Exception, Img Tool doet het niet VCMM= Vice City Mod Manager VCMI= Vice City Mod Installer Img Tool= Img Toool Maar waarom als ik een mod installer komt er steets Unhandled Exception dat is irritand wil ik een BMW er in zetten kan het niet in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2007 Probeer gewoon precies de instructies te volgen die in het modding-forum gegeven zijn. Als je daar gaat kijken, staan er genoeg handleidingen en tutorials om het installeren van zo'n mod tot een goed einde te brengen zonder de Unhandled Exception te krijgen. Dus in het hoofdmenu van het forum naar Modding-forum gaan, en daar moet het toch echt lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danz Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Of kijk of je map van gta vice city niet op alleen lezen staat. als dat wel is moet je naar de map gta vice city rechtermuisknop eigenschappen en dan alleen lezen uitvinken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.