michelIII Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 heej allemaal ik wil graag modden op de psp (vice city stories) wil iemant me uitleggen welke programmas je er voor nodig hebt en hoe het precies moet thanx Reageren
joppie Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 heej allemaal ik wil graag modden op de psp (vice city stories) wil iemant me uitleggen welke programmas je er voor nodig hebt en hoe het precies moet thanx Kan dit dan...? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Het is hartstikke onmogelijk!!! Reageren
michelIII Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Het is hartstikke onmogelijk!!! oow wis ik nie dan sluit dese topic maar latersssss Reageren
DaBeast Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Modden op PSP is mogelijk (je hebt wel versie 1.5 met devhook of een custom firmware nodig), aleen is het nu nog wat beperkt. De IMG is al openbaar, net zoals de TXD. Het enige wat het modden op de PSP nog een beetje tegenhoud, zijn de model scripts. Het model formaat blijkt een heel ander formaat te zijn dan we gewoon zijn (dff normaal). Deze heeft en heel andere indeling, en moeilijker om er scripts voor te maken. Tot die tijd kunnen er aleen nog maar texture mods gemaakt worden (of model replacement mods). Op GTAForums.com staat ook een topic speciaal voor dit soort dingen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.