Gijsso Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Als ik Taximission doe en krijg je dan dat je een auto moet achtervolgen. Als dat bij mij eenmaal gebeurd, dan moet ik alleen maar achtervolgen en ook alleen maar de zelfde auto. Het is een beetje eentonig maar het is wel makkelijk en het verdient snel. Volgens mij is dit een bug of een glitch (een saaie maar makkelijke). Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Als ik Taximission doe en krijg je dan dat je een auto moet achtervolgen. Als dat bij mij eenmaal gebeurd, dan moet ik alleen maar achtervolgen en ook alleen maar de zelfde auto. Het is een beetje eentonig maar het is wel makkelijk en het verdient snel. Volgens mij is dit een bug of een glitch (een saaie maar makkelijke). Nee, dat is geen glitch Overigens gebeurt het niet de hele tijd want het grootste gedeelte moet je mensen naar hun bestemming brengen. Achtervolgen/vluchten komt weinig voor Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 het is te zien of je de ps2 versie hebt of de psp Reageren
cj101 Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 nee dat is een nieuw onderdeel van de taxi driver in vcs Reageren
M4X Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Al een heel oud topic, maar toch wil ik nog even reageren. Je zegt dat het een beetje eentonig is, maar in VCS zijn de Taximissies juist veel gevarieerder dan in de andere GTA's. Je hoeft nu niet alleen heel veel mensen van bestemming A naar bestemming B te rijden, maar dus ook mensen achtervolgen, en klanten veilig onderbrengen wanneer ze een overval plegen in een winkel. Dit maakt het eerder leuker dan saaier, en juist veel minder eentonig dan in de andere GTA's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.