Jump to content

Dildo.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Ik heb eventjes voor je gezocht, maar ik kan niets vinden. Althans, bij de beschrijvingen komt alleen maar 'Dildo Dodo' te staan, de missie. Mocht er toch één zijn, zal deze erg moeilijk te vinden zijn. Ik ben er vroeger ook nooit ééntje tegengekomen, dus ik denk niet dat deze mod bestaat. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet wel mogenlijk zijn om de models van een dildo of vibrator uit GTA SA te converteren naar GTA VC. Je kan hem dan bijv de schroovendraaier laten vervangen. Dit geeft altijd een leuk effect. Alleen kan ik het momenteel niet voor je doen omdat ik geen 3Dsmax en Kam's scripts heb. Als iemand dit wil doen kan het. Het is niet eens zo veel werk. Hoogstens een halfuurtje a 3 kwartier. (voor een ervaren 3Dmodeller).

Veel succes ermee!

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel waarschijnlijk dat die er nog niet komt. Zo heel vaak worden verzoeken daar niet ingewilligd. Hoezo wil je dat wapen eigenlijk hebben, ook al zou die vervangen worden, sla je er precies zo mee als met andere wapens, het aangepaste slaan van GTA SA zit er niet in.

Link to comment
Delen op andere websites

DaBeast gaat het voor me maken , hoezo ik dat wil. Nou ik vind de dildo uit GTA er grappig uit zien. :Y
En hoe kan je nu weten dat die DaBeast voor je maakt er ook grappig uitziet?

Hij heeft het over ééntje uit GTA, en de enigste GTA die dit heeft lijkt me GTA San Andreas. Lijkt me dus duidelijk dat DaBeast hem gaat converten vanuit GTA San Andreas. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...