joopykoopy Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Heey mensen, ik zat net de denken. als je de drawdistance van een object in vice city (weet niet of het ook voor san andreas past) hoger maakt dan 300 dan worden ze ontastbaar. dat hat ik ergens gelezen. nu heb ik een idee als we nu een object 2X maken bijvoorbeeld huisn en huisv van bijde een dff en een txd en een col dan plaats je ze beide op de zelfde plek in vice (of san andreas aleen ben ik daar niet zeker van of het werkt) aleen de huisn moet een drawdistance van 300 hebben en de huisv een van 10.000.000 (dat is een voorbeeld) dat zou dus moeten betekenen dat het object huisv niet aan te raken is en huisn wel dan hou je dus een soord van LOD over aleen dan mooier als ik het fout heb hoor ik het graag MVG, joopykoopy Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Wat dacht je van alle LOD's en normale textures uitpakken en dan de normale textures over de LOD's kopieeren? Reageren
joopykoopy Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 dat kan ook maar voor mods als je een grote drawdistance wil kost dit minder moeite Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 dat kan ook maar voor mods als je een grote drawdistance wil kost dit minder moeite Dan kan je haast niet meer goed zien. Dit geval is ook bij SA, bijvoorbeeld, je staat aan de kust, ver van de MT Chiliad berg, dan kan ke alsnog die berg zien alsof het maar 100 meter is Trouwens, waarom wil je ver kijken? Het is zo toch goed? Reageren
joopykoopy Geplaatst: 15 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 dan kun je bijvoorbeeld de belangrijke landstukken van ver af zichtbaar maken Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Leuk gevonden, maar dit is precies wat een LOD inhoudt. Alleen dan zonder Low resolution textures, maar alleen Rockstar is zo gek om die te maken. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 naja had het nog nooit ergens gelezen en dacht van kom laat ik dat eens ff gaan posten XD maar warom zou je er low resolutiontextures van maken? dat slaat tog nergens op maar bij een LOD maak je tog een aparte col? en die maak je niet bij deze versie ik denk zelfs dat je het zelfde bestandje gewoon nog een keer kan gebruiken met een andere draw distance maar daarvoor zou ik me ff beter er in moeten verdiepen Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Rockstar maakt Low resolution textures (64x64) zodat je systeemeisen niet zo hoog hoeven te zijn. En voor een LOD gebruik je dezelfde COL als voor je normale object. Je moet je denk ik eerst maar eens gaan verdiepen in wat een LOD inhoudt (zie MTL). Reageren
joopykoopy Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 ik zal wel ff kijken... heb gekeken en gezocht via de snelle zoekfunktie van firefox mischien een keer leuk om er een tut over te maken XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.