Jump to content

laatste missie


gtafreak_124

Recommended Posts

de laatste missie van gta vice city snap ik niet goed wat moet ik doen ?????

In de missie "Keep your Friends Close" zul je Sonny en Lance moeten doden. Zorg ervoor dat je goed bewapend heengaat, want je zult het nodig hebben. Je begint de missie in je eigen kantoor (de plek met al die camera's/TV's), hier zul je direct al je wapens nodig hebben, want je hebt een vuurgevecht met de maffia. Kies een goede tactiek, ga sowieso niet open en bloot ergens staan, maar zoek dekking. Zodra je de mafia geëlimineerd hebt, ga je Lance doden. Je zult Lance moeten volgen totaan het dak, waar je hem uiteindelijk moet vermoorden. Ook hier is het weer belangrijk dat je een goede tactiek kiest. Lance zal niet direct doodgaan, er moet dus vaak op hem geschoten worden. Persoonlijk raad ik je aan direct naar links te gaan, en de hoek in te duiken. Vanaf daar heb je een goed overzicht, eventueel kun je dekking zoeken achter die dozen die er staan. Het is aan te raden om op die rode tonnen te schieten (staan tevens op het dak), zodat je Lance sneller en met minder moeite dood hebt. Vervolgens moet je Sonny vermoorden, loop weer naar beneden. Er zal een cut-scene volgen, waarin je Sonny in de deuropening van de mainson ziet staan. Direct daarna zul je hem neer moeten schieten, let er wel op dat je ook voor Sonny veel kogels nodig hebt. Ik raad je aan te blijven staan op de plek waar je staat (bovenaan de trap) en enkel te schieten op Sonny. Eventueel kun je tussendoor nog wat anderen neerschieten, mochten deze hinderlijk zijn. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee van de missie is gewoon iedereen doodschieten behalve jezelf. Heel simpel, zo lang je dat maar blijft doen haal je de missie wel. Het enige bijzondere is dat het er nogal veel zijn, en als je je kantoor uitga dat je geld gejat wordt, maar wat meestal meerdere uren zal duren voordat dit op zal zijn. En je moet nog apart Lance en Sonny doodschieten, verder is het gewoon alles kapotschieten en in leven blijven. Klinkt heel simpel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind deze eindscene trouwens bijzonder veel op dhet einde van scarface lijken,

maar dat is heel erg offtopic,

ook een aanrader is om de Paramedic en Police missies te doen, hierdoor krijg je 150%kogel(eigenlijk kogelvast vest ^_^ ) en 150% hp waardoor je net wat langer kan overleven.

ik heb lance trouwens ookal voordat ie het dak oprende al gekilld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind deze eindscene trouwens bijzonder veel op dhet einde van scarface lijken,

maar dat is heel erg offtopic,

ook een aanrader is om de Paramedic en Police missies te doen, hierdoor krijg je 150%kogel(eigenlijk kogelvast vest ^_^ ) en 150% hp waardoor je net wat langer kan overleven.

ik heb lance trouwens ookal voordat ie het dak oprende al gekilld.

Met Pizzaboy krijg je 150% HP, en met de Vigilante krijg je inderdaad 150% armour. De Paramedic geeft in dit spel géén 150% HP, dus daar ga je toch eventjes de mist in. Wat je overigens zegt, dat die scène op Scarface lijkt; dan kan best kloppen. GTA: Vice City is op Scarface gebaseerd. De mansion en The Drive (die lange straat die langs je eerste hotel loopt) zijn voorbeelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo op Scarface, het is precies het tegenovergstelde.

In Scarface krijgt de hoofdpersoon een oude bekende op bezoek met het plan om hem te vermoorden en daar lukt het die gast ook.

In Vice City krijgt de hoofdpersoon een oude bekende op bezoek met het plan om hem te vermoorden en daar lukt het die gast niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo op Scarface, het is precies het tegenovergstelde.

In Scarface krijgt de hoofdpersoon een oude bekende op bezoek met het plan om hem te vermoorden en daar lukt het die gast ook.

In Vice City krijgt de hoofdpersoon een oude bekende op bezoek met het plan om hem te vermoorden en daar lukt het die gast niet.

Ik bedoelde in grove lijnen, je dikke villa met ook dat kastje met die tvs waar je beveiligings camera's ziet word aangevallen, er zijn wel heel veel andere dingen maar zo bedoelde ik het.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo op Scarface, het is precies het tegenovergstelde.

In Scarface krijgt de hoofdpersoon een oude bekende op bezoek met het plan om hem te vermoorden en daar lukt het die gast ook.

In Vice City krijgt de hoofdpersoon een oude bekende op bezoek met het plan om hem te vermoorden en daar lukt het die gast niet.

Ik bedoelde in grove lijnen, je dikke villa met ook dat kastje met die tvs waar je beveiligings camera's ziet word aangevallen, er zijn wel heel veel andere dingen maar zo bedoelde ik het.

In "grote lijnen" zou betkenen dat de opzet, vijanden en uitslag van gevecht overeenkwamen, zelfs dat is niet het geval. Dat de villa hetzelfde is, en dat de hoofdpersoon ruzie krijgt met een vroegere kennis/vriend van hem klopt, maar de uitkomst is totaal anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo op Scarface, het is precies het tegenovergstelde.

In Scarface krijgt de hoofdpersoon een oude bekende op bezoek met het plan om hem te vermoorden en daar lukt het die gast ook.

In Vice City krijgt de hoofdpersoon een oude bekende op bezoek met het plan om hem te vermoorden en daar lukt het die gast niet.

Ik bedoelde in grove lijnen, je dikke villa met ook dat kastje met die tvs waar je beveiligings camera's ziet word aangevallen, er zijn wel heel veel andere dingen maar zo bedoelde ik het.

In "grote lijnen" zou betkenen dat de opzet, vijanden en uitslag van gevecht overeenkwamen, zelfs dat is niet het geval. Dat de villa hetzelfde is, en dat de hoofdpersoon ruzie krijgt met een vroegere kennis/vriend van hem klopt, maar de uitkomst is totaal anders.

Het deed mij er zeer aan denken,

zoals veel dingen in vc die mij aan scarface deden denken ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...