Jump to content

GTA: LCS Ruilen of niet?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey Forum-leden,

Ik heb sinds kort GTA:LCS gekocht omdat ik GTA:VCS al uitgespeeld had en gewoon zin had in een nieuwe GTA-avontuur XD. Op Marktplaats heb ik iemand gezien die FIFA 2007 op de PSP wou ruilen tegen een ander spel. Ik zat te denken of ik mijn GTA:LCS zou ruilen tegen zijn FIFA....Ook omdat ik 2 GTA's een beetje overbodig vind op de PSP en Fifa lijkt me wel wat.

Wat vinden jullie? Zou ik het moeten doen of is Fifa '07 echt k*t? Is GTA:LCS wel de moeite waard om te houden als je VCS al hebt?

ALvast bedankt jongens!!

Grzzz Y

Geplaatst:

Misschien lijkt '' Fifa 08 '' je wat , Deze nieuwe game is net uitgekomen en is ook iets duurder , Fifa 07 is ook wel een leuke game en is dus een aanrader . Als j geen geld hebt kan je dus beter gaan ruilen.

Geplaatst:

Dat hangt ervan af hoe een GTA speler je bent. Ik zou mijn LCS nooit ruilen voor een ander spel, maar dit veranderd van persoon tot persoon.

Ik zou het dus niet ruilen, maar als je liever Fifa dan GTA speelt, dan zou ik toch wel Fifa kiezen. :puh:

Geplaatst:

Nee, ik heb bijna mijn Vice City Stories verkocht, maar daar heb ik spijt van gekregen en dus niet gedaan :Y. Ik zou hem eerst uitspelen en daarna verkopen (100% uitspelen)

Succes met je keuze ;)

Steel Dogg ;)

Geplaatst:

Het zou een goede ruil zijn, aangezien LCS ouder is dan Fifa07 en hij is dus veel minder waard. Vanuit jouw opzicht zou dit dus een prima ruil zijn. Toch zou ik het niet doen om een paar redenen. Er komt ten eerste elk jaar een nieuwe Fifa uit, nu bijvoorbeeld 2008 net uit. Er komt (helaas) niet elk jaar een nieuwe GTA uit, maar je kan er ook veel langer mee doen dan met een Fifa. En als je LCS hebt uitgespeeld dan kan je hem een paar jaar later gerust nog een keer uitspelen, en dan beleef je er dus veel meer plezier aan. Fifa is na een paar jaar al heel snel verouderd, omdat er dan al 2 of 3 nieuwere versies in de winkel liggen. Daarnaast vind ik LCS gewoon een topgame, een soort klassieker die je als echte GTA'er gewoon moet hebben. Als je ook graag een Fifa wilt hebben dan zou ik 2006 of 2005 nemen, dat zijn nog steeds prima spellen, alleen ze zijn bijna niks meer waard.

Geplaatst:

Echt bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik er uit ben.... Ik ga waarschijnlijk niet ruilen met hem, door jullie redenen ^_^ Ik ben een echte GTA fan, serieus. Alleen ik heb 5 spelen waarvan 4 verschillende Genres zijn en GTA:LCS was dus die ene ''dubbele'' Genre-game. Ik ben niet zo'n type die 5 dezelfde soorten spellen wil hebben, maar 5 verschillende en sport heb ik niet. Vandaar dat ik even erover nadacht om te ruilen tegen Fifa 07, hoe stom ben ik wel niet geweest.

Kunnen jullie me wat echte leuke sport-spellen aanraden die de moeite waard is om te ruilen voor LCS? Of vinden jullie dat geen enkele sport-spel aan LCS kan tippen? VCS is me namelijk te waardevol voor me om 2 redenen: Omdat het m'n broers cadeautje is en ik het verhaal veel te mooi vind.

Geplaatst:
Echt bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik er uit ben.... Ik ga waarschijnlijk niet ruilen met hem, door jullie redenen ^_^ Ik ben een echte GTA fan, serieus. Alleen ik heb 5 spelen waarvan 4 verschillende Genres zijn en GTA:LCS was dus die ene ''dubbele'' Genre-game. Ik ben niet zo'n type die 5 dezelfde soorten spellen wil hebben, maar 5 verschillende en sport heb ik niet. Vandaar dat ik even erover nadacht om te ruilen tegen Fifa 07, hoe stom ben ik wel niet geweest.

Kunnen jullie me wat echte leuke sport-spellen aanraden die de moeite waard is om te ruilen voor LCS? Of vinden jullie dat geen enkele sport-spel aan LCS kan tippen? VCS is me namelijk te waardevol voor me om 2 redenen: Omdat het m'n broers cadeautje is en ik het verhaal veel te mooi vind.

Veel mensen zeggen dat het verhaal in LCS beter is dan in VCS, dus dat is al één reden om hem te houden. Overigens als je goed kijk zijn er alleen sport spellen van EA of 2K, en ik geloof dat er bijna geen van 2K voor de PSP zijn, in ieder geval kan je Fifa 06 al voor 10,- á 20,- euro uit de budgetbakken bij de intertoys vissen voor de PSP. Dan heb je een Fifa van 2 jaar oud, maar daar betaal je dan ook voor ^_^

Elke GTA is een klassieker en het is zonde om ze te ruilen, gewoon houden en die poster lekker aan je deur hangen.

Greetz, WG.

Geplaatst:

GTA LCS heeft het beste verhaal van alle GTA's vind ik

het draait allemaal om die mafioso bendes

moet je niet ruilen dus

en als je toch een fifa spel wilt

]ga dan gewoon voor FIFA '08

Geplaatst:

Ik ben overtuigd, kga het niet doen...Maar wil wel heel graag Fifa (08 vindt ik een beetje te duur en een vriend van me zei dat ie niet veel verschilt van 07) 2007 dus misschien wilt ie hem wel ruilen tegen een ander spel van mij. Ik denk dat ik um tegen een accesoire ofzo probeer te ruilen. In ieder geval houd ik GTA:LCS, dankzij jullie zie ik eindelijk in dat het een echt goed spel is.

Thnx, ik laat het jullie nog weten of hij ruilt tegen een ander spel of niet.

Geplaatst:

Ik als grote GTA Fan zou hem niet ruilen, ik moet nog steeds de "Stories" maar ontbreek het geld ervoor..

Ik zou hem nooit ruilen, het is een must om alle spellen te hebben, vind ik. Maar dat verschilt per persoon.

Geplaatst:

FIFA 08 moet je ook niet kopen , koop PES 2008. Ziet er een stukke beter uit , en het speelt gewoon veel leuker dan die gewone FIFA games. :Y

Geplaatst:

Als ik jou was zou ik hem zeker houden..

Hij is dan wel niet beter als VCS maar zeker wel een goede GTA. :Y

En zeg nou zelf GTA is alltijd beter dan fifa of wat dan ook voor spel!

Geplaatst:

LCS zeker bewaren! Topspel! VCS is helemaal niet zo goed, ik vind het verhaal minder leuk (tijdverlies door die Empire Building tussenin waardoor je niet zo goed meer weet hoe het verhaal ook alweer begon). Voetbal is inderdaad leuk op de PSP, maar dan raad ik je aan World Tour Soccer 2 te kopen. Je kunt de demo zelfs rechtstreeks via je PSP downloaden en spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...